פרטי המחמאה

קסטרו

ביגוד והנעלה

קניות

דף הבית
חזרה לרשימה המלץ לחברים על המחמאההמלץ לחברים על המחמאה   facebook
טיפול מהיר וסיפוק רב ללקוח נושא המחמאה:
פארן גילי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
רח' דיזינגוף ת"א כתובת:
קסטרו תל אביב סניף חברה:
תיאור המחמאה:
בתאריך ה-1 לנובמבר החזרתי לחברת קסטרו ג'ינס שנרכש מהם חודשיים לפני. המכנסיים עברו כביסה פעמיים, בפעם השניה שכובסו ביד ולא במכונה, יצאו עם חורים לכל אורך המכנס (!). הלכתי אל הסניף והחזרתי את הסחורה הפגומה, נאמר לי שטיפול יעשה מול שירות לקוחות ויקח כשבועיים לפחות. היום, 4 ימים לאחר מכן קיבלתי שיחת טלפון מהשירות לקוחות של החברה שביקשו ממני להגיע לסניף. כשהגעתי לשם נאמר לי על ידי בעל החנות שמגיע לי זיכוי מלא על הג'ינס (שעלה לי בזמנו 299 ש"ח). אני לקוח של קסטרו כבר הרבה זמן מפני שתמיד ידעתי שמדובר בחברה מסודרת שמוציאה סחורה טובה, רוב הבגדים שלי מהם מחזיקים מעמד שנים, וגם במקרים שקורה משהו הם יודעים ישר לטפל לשביעות רצונו של הלקוח כמו שהמקרה הזה לימד אותי. אני רוצה להודות לחברה על הטיפול המסור ובעיקר המאוד-מהיר (!), אני מאוד שבע רצון ואמשיך להיות לקוח של קסטרו אפילו יותר בעקבות המקרה. כן ירבו!
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה