שירות לקוח מעולה |
נושא המחמאה: |
שבת 02 מאי 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
שפיים |
כתובת: |
שפיים |
סניף חברה: |
תיאור המחמאה:
בתאריך 1.5.2009 רכשתי מדפסת אלחוטית מסניף שפיים לצערי היתה תקלה בדיסק ההתקנה פניתי לליאור עובד הסניף העלתי לו את הבעיה והוא דאג לי באופן אישי לקבל את הדיסק התקין וזאת לאחר המון טירטורים בסניף הקרוב לביתי בגנדן נתניה.
ליאור התקשר דאג התנצל על עוגמת הנפש שהיתה לי בסניף גנדן שלשם נשלחתי על ידו לצורך החלפת הדיסק וזאת כדי למנוע ממני לנסוע מרחק גדול כדי להגיע לסניף שפיים. אני רוצה לציין כי יחסו האישי ללקוח למרות שאינני מכירה אותו באופן אישי היה מעולה חם ולבבי לדעתי הוא יכול לשמש דוגמא אישית במתן שירות ללקוח.
הדאגה ההתנצלות והאיכפתיות שגילה היה מעל ומעבר ועל כך יבורך.
מהיום והלאה אני אקנה אך ורק בסניף שפיים שם הוא הבית שלי כלקוחה מזה שנים רבות באופיס דיפו נוכחתי לדעת שחשוב לא פחות באיזה סניף אתה רוכש מוצר.
בעקבות הבעיה שנתקלתי ופתרונה הבנתי שיש עוד עובדים שאיכפת להם מהלקוחות כאילו זה היה העסק האישי שלהם.
לבסוף ברצוני להודות למר ליאור על השירות יישר כח
|
|
|