פרטי המחמאה

אמפא

עוד במוצרי חשמל

מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה המלץ לחברים על המחמאההמלץ לחברים על המחמאה   facebook
מנהלת מוקד-ויקי-אחת שיודעת לתת שירות+לובה נציגה מקצועית. נושא המחמאה:
אזור השרון אזור:
תיאור המחמאה:
בתחילת החודש, פניתי למוקד השירות ושוחחתי עם נציגה בשם לובה(יש לציין שזמן ההמתנה היה מהיר).מטרת השיחה שלי הייתה לציין את אי שביעות רצוני מהמוצר שרכשתי: מייבש א.א.ג.תמיד אמרו שחב' א.א.ג הינה הכי טובה?!לובה הנציגה,ניסתה לייעץ טל' בסבלנות ולאחר שהפתרון התקלה לא בא לידי ביטוי דרך הטל' ביקשתי לשלוח טכנאי.השיחה התנתקה.לאחר שהתקשרתי שוב, נאמר לי ע"י מוקדנית אחרת שיש שירות לעוד כשבוע ולכן רציתי לשוחח עם מנהלת.
לובה התקשרה אליי במקביל(מאחר והשיחה נותקה) וציינה שהיא מתנצלת??אמפא מתנצלת?? דבר חדש!ועדכנה אותי שהיא בודקת וחוזרת אליי עם תשובה.ובנוסף בתום טיפולה במידה ולא אהיה שבעת רצון מתשובתה, המנהלת שלה ויקי ננה תשמח לשוחח עימי??? ממתי מנהלות יוזמות שיחות?? כל הכבוד! נוכחתי כאמור שכניראה שרק באמפא יש תודעת שירות מאחר ובכל חברה יוצא המיץ לשוחח עם אחראי.
האמת שלא ציפית שלובה תתקשר אך הפלא ופלא..קיבלתי שיחת תטלפון מלובה ששמחה להודיע לי שהשירות הוקדם למחר ואכן זה גם בזכות המנהלת.
לבסוף לובה תשאלה אותי האם אני שבעת רצון מתשובתה? כי הרי היא הבטיחה לי מנהלת במידה ולא אהיה...כן..כן זה קורה בארץ שלנו.
ולכן החלטתי להכתיר את גב' ננה כאשת שירות לקוחות מהסיבה שכאשר זוכים שפקיד ישוחח כך עם לקוח משמע יש מנהל שעומד מאחורי.יש מנהל טוב יש שירות טוב.
יישר כוח ללובה וויקי ננה.
האמת, ש
לאחר שעתיים לובה חזרה

 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה