תודה לטובה משירות הלקוחות: "אביר ספורט". |
נושא המחמאה: |
יום ראשון 23 נובמבר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תל אביב |
סניף חברה: |
תיאור המחמאה:
כל הכבוד לטובה משירות הלקוחות של אביר ספורט!
בני קנה מכשיר הליכה/ריצה york באינטרנט מגיל ספורט בחיפה. המכשיר הגיע פגום ועקום. כל הנסיונות להחלפת המכשיר לא עזרו. נתקלנו ביחס קר עויין ומתנשא של הפקידה בגיל ספורט שגם לא הסכימה להעביר לנו את האחראי/ת עליה.
בלית ברירה פניתי לשירות הלקוחות של היבואן: "אביר ספורט" ולמרבה המזל קיבלתי בטלפון את טובה! אני חייב לציין את היחס הענייני, ההקשבה, והירידה לפרטים של הגב' טובה. היא הבטיחה לטפל בעניין במהירות מירבית ואמנם להפתעתי ולשימחתי הודיעה לי טובה לאחר יומיים, כן כן יומיים.. שעלי לתאם עם המובילים קבלת מכשיר חדש...! לא חוייבתי בשקל עבור הובלה ...הרכבה... וכו'. לאחר החוויה המאכזבת שעברתי עם פקידת שירות הלקוחות של גיל ספורט, הייתה זו בהחלט חוויה חיובית ביותר לקבל שירות מטובה, שירות הלקוחות של היבואן: "אביר ספורט". תודה טובה!
|
|
|