החלפת מוצר פגום. |
נושא המחמאה: |
יום רביעי 13 דצמבר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
קניון מלחה ירושלים |
כתובת: |
קניון מלחה |
סניף חברה: |
תיאור המחמאה:
בתחילת יולי השנה רכשתי זוג נעליים בחנות SPRING בקניון עזריאלי בת"א לחתונה שלי. החודש הבחנתי שהסוליה התנתקה מהנעל ופניתי לחנות הרשת בקניון מלחה בי-ם, וטופלתי ע"י רועי שדאג לתקן זאת מצורה מהירה. אך לרוע המזל מס' ימים לאחר מכן הסוליה נקרעה לחלוטין, פניתי שוב לרועי שביקש קבלה, מכיוון שהמוצר נרכש במזומן לא היה באפשרותי לספק קבלה, ולכן רועי החליט לתת לי זיכוי מלא על מחיר הנעל מתוך אמון מלא בלקוח שהוא כביכול אינו מכיר.
אני חייב להמליץ שאני אופטומטריסט ואיש מכירות שנים רבות, וחייב לציין שהשירות הפתיע והרשים אותי מאוד.
|
|
|