שירות ענייני ומכל הלב של אחראית מוקד בלאומי קארד |
נושא המחמאה: |
יום ראשון 10 ספטמבר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור המחמאה:
החודש נתקלתי בבעיה בחיוב כרטיס האשראי שלי, התקשרתי אל שירות הלקוחות אך המוקדנית לא יכלה לעזור לי במיוחד, כשביקשתי את האחראי העבירה אותי אל האחראית הילה עבדו אשר באופן ענייני ושובה לב הבטיחה לתקן את הנזק שנגרם.למחרת התקשרה שוב על מנת שנוכל לעשות שיחת וועדה עם הבנק שלי ושוב וידאה יום לאחר מכן שהכל בסדר ושב אל מקומו בשלום.
שירות כזה עוד לא ראיתי מעולם בחברות כה גדולות ואני מקווה שהחברה מעריכה את פועלה כי ללא ספק הילה היא פרסום טוב לאיך שירות אמיתי צריך להיות.אני אסירת תודה ומקווה שתתקדם הלאה ותצליחץ ללא ספק מגיע לה.
|
|
|