פרטי המחמאה

חמישה נגרים

בית וריהוט

קניות

דף הבית
חזרה לרשימה המלץ לחברים על המחמאההמלץ לחברים על המחמאה   facebook
עמידה בכל ההתחייבויות נושא המחמאה:
‏יום שישי ‏30 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור המחמאה:
לפני חצי שנה הזמנו חדר ילדים בסניף בראשון לציון, מכיון שאני טיפוס מאד חששן, לא הסכמתי לחתום על החוזה עד שאבדוק לעומק את החנות ושירות הלקוחות שלה, אך מכיון שזה היה בסוף החודש (יום אחרון) המוכרת לחצה שאחתום עוד היום, תוך כדי התחייבות בכתב שתוך מספר ימים אני יכול לחזור בי מהקנייה ללא שום קנס.

הגעתי הביתה ועל החיפוש הראשון חשכו עיני, נכנסתי כאן לאתר ומצאתי כל כך הרבה תלונות על החברה עד שלא היה לי ספק שאני מבטל את הקניה.

שלחתי למחרת מייל לחנות בו צירפתי לינק לאתר הזה ולעוד אתרים בהם מפורטים עשרות התלונות נגד החברה והשירות שלה, כשאני מסיים בשאלה, איך היא היתה נוהגת לו זה היה קורה לה ולא לי.

הם לא ידעו איך לאכול איתי והסבירו לי כל מיני הסברים שלא סיפקו אותי ובמקביל נתנו לי לדבר עם אנשים אחרים שקנו דרכם מוצרים וכן היו מרוצים.

מכיון שאשתי מאד רצתה את החדר ואני מאד חששתי,פירטתי בהזמנה כל מוצר ומוצר את תיאורו המדויק, את שוויו הכספי והחתמתי את החברה שכל מוצר מהחדר (ארון, שולחן, שידה, מיטה) שלא יתאים למה שמפורט בהזמנה, אני רשאי לבטל ציק בשווי של המוצר (שילמתי בששה תשלומים בציק למוטב בלבד למשך ששה חודשים), כך בלב די כבד בצעתי את ההזמנה.

אני חייב לציין שב"ה המוצר הגיע בזמן (אפילו מעט קודם), כל הפריטים תאמו את ההזמנה, לא היתה לי אף תלונה אחת וגם שירות הלקוחות שהזמנתי עבור מגירה שלא נפתחה, טופלה יחסית מהר (אחרי מייל ששלחתי לחנות ששירות הלקוחות לא מטפל בי).

לסיכום אני יכול לאמר רק מילה אחת לחנות בראשון לציון ולמנהלת קרן ולמעצבת יונית

תודה רבה על השירות הנפלא ועל המוצר הנהדר שקיבלנו ממכם.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה