סיום הסכסוך ביננו בדרך נאותה והוגנת. |
נושא המחמאה: |
שמעוני דוד |
שם/כינוי: |
יום חמישי 07 מאי 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
חולון |
כתובת: |
חולון |
סניף חברה: |
תיאור המחמאה:
בעקבות תלונתי באתר זה, חברת דיגיטל סרוויס יצרה עימי קשר ובניגוד לפעם הקודמת, הביעו נכונות לשלוח טכנאי (מפקח) מטעמם לבדוק את המקרר שברשותי.
הטכנאי שהיה אדיב מאוד הפעם, גם עשה מאמץ כן ןאמין בנסיון לאתר את מקור התקלה .
הטכנאי אכן גילה פגם בצנרת החימום בדפנות המקרר (כפי שסברתי). לטענתו תקלה שאינה ברת תיקון. בהמלצתו פנה אלי נציג היבואן "ברימאג'" לפנים משורת הדין בהצעה לשדרג את המקרר הלקוי במקרר מדגם חדש בתוספת תשלום. מכוון שההצעה הייתה הוגנת ובמטרה ליישב את חילוקי הדעות ביננו בדרכי נועם, הסכמתי להצעה. בימים אלה סופק המקרר לביתי לשביעות רצוני המלאה. יש לציין את נציגת היבואן בחורה בשם חן על אדיבותה הרבה, כשאפילו נתנה את מס' הטלפון הישיר שלה למקרה שיתעוררו אי אלו קשיים בהמשך.
|
|
|