פרטי המחמאה

Eurocom (יורוקום)

שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה המלץ לחברים על המחמאההמלץ לחברים על המחמאה   facebook
שרותאדיב ויחס אנושי נושא המחמאה:
קוגל רמי שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏27 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
פארק אפק אזור התעשיה ראש העין כתובת:
ראש העין סניף חברה:
תיאור המחמאה:
בתאריך הנ"לבשעה 12.30 לערך הגעתי למסור שני מכשירי טלפון לתיקון.
הפקידה המטפלת פנתה באדיבות רבה שאלה מה הבעיה פתחה כרטיס עבודה הזמינה בטלון הפנימי טכנאי והסבירה לי שהטכנאי יבדוק במעבדה מה הבעיה שאמתין כ- 20 דקות עד קבלת תשובה ואני יכול לשבת לשתות קפה לפי בחירתי מהמכונה המוצבת בחדר ההמתנ או שתיה קרה כמה שאני רוצה.
כל זמן ההמתנה שמתי לב כיצד הפקידה מקבלת לקוחות נוספים מדברת בנועם מבררת מיעצת ומסייעת נותנת תשובות עניניות לכל שאלה
מזכירה מדי פעם לטכנאים שלקוח ממתין לקבלת תשובה.
הסך הכל עובדת חרוצה, נעימה, מקצועית ותבורך על כך.
אני מאוד מצטער שלא שאלתי לשמה אך אני יודע שהיא גרה באורנית.
החברה ודאי יודעת למי הכוונה לפי התאריך והשעה.
בשמחה אני מציין כל זאת כי אני נהנה להתקל בשרות כזה נעים ויעיל ועל כך תבוא חברת יורוקום והעובדת על הברכה.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה