פרטי המחמאה

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

עוד במוצרי חשמל

מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה המלץ לחברים על המחמאההמלץ לחברים על המחמאה   facebook
החלפת מקרר פגום נושא המחמאה:
אזור תל אביב אזור:
יפו-עודפים סניף חברה:
תיאור המחמאה:
ברצוני להודות למנהל שירות הלקוחות בא.ל.ם, אריאל וייסמן, אשר טיפל בתלונתי במהירות ולשביעות רצוני. לאחרונה, רכשנו מקרר בסניף העודפים של א.ל.ם ביפו. כאשר בחננו את המקרר בביתנו נחרדנו לגלות מספר פגמים אסטטיים. לאחר פניית צוות האתר "תלונה", הסכים מנהל שרות הלקוחות של אלם להחליף את המקרר במקרר חדש, לשביעות רצוננו המלאה. לסיום טוב יותר של הפרשה לא יכולנו לצפות. על כך תודתי לצוות האתר ולמנהל שירות הלקוחות ברשת א.ל.ם.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה