פרטי המחמאה

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

עוד במוצרי חשמל

מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה המלץ לחברים על המחמאההמלץ לחברים על המחמאה   facebook
התנהגות מקצועית ואדיבה של איש מכירות נושא המחמאה:
מלמד גיל שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏02 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יריד מקררים ומזגנים כתובת:
גני התערוכה סניף חברה:
תיאור המחמאה:
במהלך יריד המקררים והמזגנים נתקלנו באיש מכירות בשם שרון בשתי הזדמנויות, בעת שביקשנו לרכוש מזגן. בסופו של דבר, משיקולי זמינות, לא רכשנו את המזגן ואף ביצענו עיסקת רכישה טלפונית במקום אחר, בנוכחותו.
שרון לא התרגש, למרות האינטרס הברור שלו (כרטיס האשראי שלי כבר היה בידו), הבין את מצבנו (היינו חייבים את המזגן באופן מיידי כי כבר תאמנו טכנאי להתקנה) - והותיר אותנו עם תחושה מאד טובה לגבי הדרך הנכונה לתת שירות ללקוחות - אפילו בסביבה לוחצת ובתנאי לחץ יחסיים
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה