טיפול מכל הלב עד למציאת פתרון |
נושא המחמאה: |
יום שישי 14 יולי 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
שירות לקוחות-נוה אילן ירושלים |
כתובת: |
תיאור המחמאה:
ברצוני לשבח את טיפולה של עינת משירות לקוחות של ארוקה. רכשתי משקפים ולאחר שימוש חד פעמי הם נשברו. לאחר שבוע פניתי לחנות והם טענו, לאחר בדיקת מעבדה, כי שברתי אותן ואין להם חלקי חילוף. פניתי לשירות לקוחות ועינת טיפלה, דאגה ולא חסכה מאמצים עד למציאת משקפיים חלופיות לשביעות רצוני. היא בהחלט נתנה הרגשה טובה ובזכותה אמשיך להיות לקוחה נאמנה של חברת ארוקה.,תודה מכל הלב
|
|
|