|
ניתן לקבל מידע בשירות הלקוחות של חברת החשמל גם באמצעות מוקד טלפוני מספר : 1900-72-15-22
השיחה הינה בעלות רגילה למשתמש, בהתאם למכשיר ממנו הוא מתקשר ובתוספת של 50 אגורות לדקת שיחה. |
אופן קבלת קובץ ההקלטה:
מומלץ לבצע חיוג לשירות מטלפון סלולרי על מנת שתוכלו לקבל מסרון בתום השיחה עם קישור לקובץ ההקלטה.
אם בכל זאת ביצעתם חיוג מטלפון נייח /ואו אם מכל סיבה שהיא לא קיבלתם גישה לקובץ ההקלטה, פנו אלינו בבקשה לכתובת המייל המופיעה מטה עם הפרטים הבאים:
מספר הטלפון ממנו התקשרתם, ולאיזה מייל תרצו לקבל את ההקלטה. כל זאת עד 24 שעות מרגע סיום השיחה.
כתובת מייל של שירות הלקוחות: [email protected]
|
|
|
|
שעות פתיחה |
ישוב |
כתובת |
שם סניף |
# |
א'- ה': 7:30-14:30 לדיווח על תקלות, נושאי חשבונות וצרכנות מכל טלפון קווי וסלולרי חייגו- 103 |
רעננה |
ירושלים 36 |
חברת החשמל רעננה |
21 |
|
א'- ה': 7:30-14:30 לדיווח על תקלות, נושאי חשבונות וצרכנות מכל טלפון קווי וסלולרי חייגו- 103 |
תל אביב |
אנילביץ 56 |
חברת החשמל מחוז דן |
22 |
|
|
|