|
|
|
|
|
|
|
|
מסעדות ומזון מהיר |
מגזר: |
אזור תל אביב |
איזור: |
McDonald's (מק'דונלדס) |
שם בית העסק: |
קיבלתי ארוחת מק רואיל חריף שכלל לא ביקשתי |
נושא התלונה: |
יום שלישי 01 נובמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב
בתאריך ה 1/11/2005 יום ג ביקרתי אני וחברי בקניון עזריאלי הזמנתי ארוחת מק רויאל מוגדלת
שמח וטוב לבב ניגשתי לאכול את הארוחה שהזמנתי בעת שנגסתי בסנדביץ' המבורגר הרגשתי טעם של חריפות ניגשתי למוכרת והסברתי לה שיש טעם חריף וכלל לא הזמנתי וביקשתי ממנה שתחליף לי את הארוחה לאחר דין ודברים כ 15 דקות קיבלתי את הארוחה נאלצתי לאכול את האורחה לבדי כי חברי כבר סיים לאכול את הארוחה
אני רואה את דבר זה בטעות של עובד המטבח של חברתכם
אני פונה אליכם כלקוח ותיק אשר נהנה לסועד במסעדת מקדולנדס
ומבקש שתלמדו מאירוע זה ושלא ישנו מקרים כאלו
בברכה
הופמן שי
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
שישמיו לב יותר מה עם שמים בלחמניה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
McDonald's (מק'דונלדס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
דליה פסח- ממונה על פני |
שם ותפקיד: |
שי, אני מודה לך על פנייתך. הפנייה הועברה לתשומת לבם של מנהלי ועובדי המסעדה וזאת על מנת למנוע טעויות בעתיד. |
תגובה: |
אנו מבטיחים לפעול ולעשות כל מאמץ אפשרי לתת שירות מעולה ונטול תקלות. אנו נשמח לארח אותך לארוחה חוזרת ולחוויה מתקנת אותה תוכל לממש בכל אחד מסניפי מקדונלד'ס בארץ. |
פתרון: |
|
|
|