פרטי תלונה

תלונות כפר סבא

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימת תלונות מעניינות גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחברים על התלונההמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיריות ומועצות מגזר:
אזור השרון איזור:
כפר סבא שם בית העסק:
אי התייחסות נציג תלונות הציבור נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני למעלה משבועיים,פניתי לנ"ל על מנת לפעול לטיפול בעייה תעבורתית מתמשכת בשכונת רום העיר ( שלב ב' ). מסיבה ביורוקרטית לשמה מתנגדת העיריה לחסימת הכניסה אלא לשמוש הדיירים,התוצאה כביש הגישה הפך ( למרות שלט קנס מוגדל ) לחניה לא חוקית המסגנת באופן שוטף את הדיירים, בנוסף גניבות רכב ורכוש הפכו לחיזיון נפרץ.
תקלה שעלולה לגרור תאונת דרכים סוג הנזק :
העברת קטע כביש ( פנימי ) באורך 30 מטר לרשות הדיירי פתרון נדרש :

כפר סבא שירות לקוחות

, תגובה:
מבקר העירייה ונציב תלו שם ותפקיד:
1.- לא נתקבלה כל פנייה בנושא אל לשכת מבקר העירייה ונציב תלונות התושבים. 2.- שבועיים ויותר זהו זמן סביר לטיפול בתלונות התושבים 3.- לעצם התלונה אבקש להסב תשומת לב המתלונן שהנושאים שהינו מעלה, הינם בסמכות ועדת התנועה העירונית, רשות החנייה ולגבי העברת נכס העירוני (30 מטר של כביש) לרשות הדיירים, הנושא הוא משפטי גרידא ולדעתי לא ניתן לביצוע היות ומדוברבנכסים ציבוריים. המתלונן מתבקש לפנות למוקד העירוני 106 של העירייה בכל מטרד הקשור בעבירות חנייה. תגובה:
1.- בנושא עבירות חניה יש לפנות, כל פעם שעבירה כזו מתגלה וכשבשטח אין פקח חנייה, אל המוקד העירוני 106 וכמקובל בשעות העבודה של רשות החנייה פקח יישלח למקום לאכיפת חוקי החנייה. 2. פתרון בעיות תנועה יש לפנות בכתב אל סגן ראש העירייה האחראי על נושא התנועה בעיר והעומד בראש ועדת התנועה העירונית. 3. העברת 30 מטר כביש ציבורי לרשות הדיירים, ניראה לי כדבר בלתי אפשרי, היות ומדובר בנכס עירוני ציבורי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה