|
|
|
|
|
|
|
|
משקאות |
מגזר: |
אזור הדרום |
איזור: |
מי עדן |
שם בית העסק: |
יוהנה ז'בוטינסקי |
כתובת: |
חיובים לא מוצדקים |
נושא התלונה: |
יום ראשון 09 אוקטובר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
סימנו את השימוש בחברה ועדיין מחייבים אותנו על המכשיר והבקבוקים.
|
כספי |
סוג הנזק : |
לאיים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
מי עדן שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
מבדיקת הנתונים במערכת "מי עדן עד אליך", המבוססת על תיעוד פניות הלקוחות, נמצא כי פניית הלקוח טופלה מולו ביום ה-19.10.05. הלקוח זוכה וחשבונו נסגר.
|
תגובה: |
במידה והלקוח מעוניין בפרטים נוספים, נשמח לטפל בפנייתו במוקד השירות הטלפוני "מי עדן עד אליך" בטלפון 1700-70-2002.
|
פתרון: |
|
|
|