פרטי תלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימת תלונות מעניינות גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחברים על התלונההמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיתונים מגזר:
אזור תל אביב איזור:
מעריב שם בית העסק:
שרות דב נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מזה כחודשיים אני מנוי למעריב, במהלך החודשיים האלו 8 פעמים (!!!) העיתון לא הגיע. לאחר כל מקרה התקשרתי למוקד הפניות שלהם וכל אחת מהנציגות הבטיחה לעזור ושיותר זה לא יקרה. במהלך "השיחות היומיות" שלי עם מעריב דברתי עם אחראי המחלקים באזור , מנהל משמרת במחלקת המנויים ואין ספור נציגות.
מנהל המשמרת במחלקת המנויים "ביקש" שאתן למעריב הזדמנות נוספת ובמהלך השבוע הזה (לאחר שביום ראשון לא הגיע עיתון) בימים שני ושלישי אכן הגיע עיתון , אבל ביום רביעי , הענינים חזרו לקדמותם.
יש לציין שהעיתון לא נלקח/נגנב מפתח הדלת.
השורה האחרונה בטיפול של מעריב הוא שבחודשיים (שחודש אחד מתוכם היה רווי בחגים) 8 פעמים!!! היו תקלות בקבלת העיתונים.

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
רויטל עמית-רז, מנהלת מ שם ותפקיד:
שחר שלום רב, תודה על פנייתך בנושא שירות המנויים של מעריב. אני מבקשת לעדכנך כי הנושא טופל וע"פ הרשומות המופיעות אצלנו נמצא כי בימים האחרונים מגיע העיתון לפתח הבית מדי בוקר, לשביעות רצונך. אנו נמשיך לערוך מעקב על-מנת לוודא את שביעות רצונך המלאה. בנוסף, וכפי שסוכם עמך, לא תחויב בדמי מנוי עבור הימים בהם לא התקבל העיתון. אשמח להמשיך לעמוד לרשותך בכל עת. בברכה, תגובה:
ראו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה