פרטי תלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת תלונות מעניינות גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחברים על התלונההמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור ירושלים איזור:
Cellcom (סלקום) שם בית העסק:
מרכז שירות כתובת:
ביטוח בסלקום - עבודה בעיניים, עושק וגזל נושא התלונה:
‏יום שני ‏14 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 14/11/05 היגעתי למרכז שירות סלקום תלפיות לקבל שירות בגלל חוסר קליטה. המכשיר מבוטח באחריות מקיפה כבר הרבה שנים. לאחר המתנה אני ניגש לקבל את המכשיר המתוקן אבל הפקידה מבשרת לי שהאבחנה היא "נזק פיזי מוחלט" לכן עלי לשלם 500 ש"ח השתתפות עצמית ניסיתי להסביר שאני לא גרמתי למכשיר כל נזק. לא עזר לי כלום והלכתי בבושת פנים.
סלקום הם גם השמאי!!!, גם הטכנאי!!!, וגם חברת הביטוח!!!, ואני הפראייר, שאמור להשלים עם מה שהם קובעים. אני לא מאמין לסלקום שהמכשיר הוא בחזקת "נזק פיזי מוחלט". במקום פרטי יכולים לתקן את המכשיר תמורת 400 ש"ח זאת אומרת שהמכשיר כן ניתן לתיקון.
מי יוכל לעזור לי כך שלא יעשקו אותי.
עוגמת נפש גשל ועושק. סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
ליאן אלעזרי - אחראית פ שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על שבחרתם לפנות לחברתנו. עם קבלת פנייתכם נציגי חברתנו יצרו קשר עם מר גיאת ונושא פנייתו טופל באופן מלא. יחד עם זאת, חברת סלקום מחויבת על פי חוק להגן על צנעת הפרט וחיסיון לקוחותיה. לפיכך, אין באפשרותנו למסור מידע על אופן הטיפול בפנייתו של מר גיאת. נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת, סלקום ישראל בע"מ. תגובה:
- פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה