תיאור הבעיה:
הנני חייל, בעת חופשתי ניגשתי לסניף הנ"ל לרכישת מכשיר אייפון.
לאחר המתנה של חמש שעות(!!!) "טופלתי" על ידיי נציגה בשם מורן.
הוצע לי מכשיר אייפון וחבילה מתאימה עבורי.
לאחר שחתמתי על המסמכים המקובלים ,מורן טיפלה בהעתקת הנתונים מהמכשיר הישן לחדש , המכשיר היה אך ורק בידיה ובטיפולה "המסור" .
בסיום העיסקה קיבלתי את המסמכים ,קופסת האריזה של המכשיר בתוך שקית ויצאתי מהסניף, לאחר כמה צעדים נדהמתי מכך האייפון החדש לא ברשותי!!!!
לא היה לי ספק כי שכחתי אותו שם, כאשר ניגשתי למורן והסברתי לה שנפלה טעות ובטח המכשיר נמצא בטעות ברשותה ,כיוון שלא לקחתי אותו.
מורן האשימה אותי בגניבה!!! ואף הוסיפה כי מסרה לי את המכשיר בעת העיסקה.
הסברתי לנציגה "האדיבה" שאני לא נגעתי במכשיר כלל,ותשובתה היתה :" שמרגע שהנתונים הועתקו למכשיר האחריות על המכשיר עוברת אליי", למרות הפצרותיי ,מורן עמדה על שלה והאשימה אותי בגניבה ועוד הוסיפה שייתכן והעברתי את המכשיר לאדם כלשהו בעת יציאתי מהסניף, וכל זאת בפניי קהל לקוחות רב !!!
ביקשתי מהאחראי על מורן לבדוק את צילומיי האבטחה בסניף ,על מנת לוודא לאן נעלם המכשיר! אולם, הוא סירב לבקשתי , בשלב זה הרמתי את קולי ודרשתי מהם לבצע חיפוש בדלפקיי הסניף והודעתי להם שאינני עוזב את המקום עד למציאת המכשיר.
בעודנו מתווכחים ,אחת הנציגות שאלה לפתע "למי שייך מכשיר האייפון המונח כאן"?!
באותו הרגע, מורן הנציגה לקחה את תיקה ונעלמה!!!
האחראי הביע התנצלות על הארוע , אבל כל זה אינו מספק אותי על העלבון שספגתי בפניי אנשים רבים ועוגמת הנפש הרבה שנגרמה לי!!!
ברצוני לציין ,כי הבנתי מהאחראי השירות כי מורן עובדת בסניף מזה שנתיים-ואני תמהה האם זו רמה של שירות??!!
והאם זאת התודה ללקוח שנשאר במאגר הלקוחות ורוכש מכשירים חדשים?!!
אודה לטיפולכם המסור
|