פרטי תלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת תלונות מעניינות גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחברים על התלונההמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור הצפון איזור:
Pelephone (פלאפון) שם בית העסק:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
הנדון: ניצול מצבי כעיוור חירש ושימוש לרעה בכרטיס אשראי לגניבה ורמאות נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
תאריך:7.5.2011
לכבוד: פניות הציבור פלאפון
נשלח באמצעות אימייל ופקס03-5728045
העתק : אמון הציבור,האגודה להגנת הצרכן,עו"ד קובי בן צבי, כל מכותביי ,כל מען דבעי(אינרטנט)
מאת:אילן טפירו , עלוני נח 1 קרית מוצקין
טלפון:0528243833
פקס שלי:0774824200
הנדון: ניצול מצבי כעיוור חירש ושימוש לרעה בכרטיס אשראי לגניבה ורמאות
נכתב בסיוע מתורגמנית מטעם משרד רווחה
אני עיוור וחירש ואישתי כבדת ראיה
בתאריך 19 יולי 2009 ניגשתי לפלאפון בקניון הקריון אשר בקרית ביאליק לעשות קו של פלאפון הנציג נתן מודם ואמר שזה מתנה.באותו רגע לא ידעתי בדיוק מה הוא נותן מתנה,גם אישתי לא הבינה חשבה זה מתנה סתם. היא קיבלה את הקופסא ושמה אותה בארון כפי שהגיעה מהנציג שלכם.
היום הבחנתי בחיובכם לחשבוני בבדיקה של חשבונותיי בתופעה בלתי מוסברת בסכום החודשי כבר 20 חודשים עבור חיוב על סך 150 שח לחודש על מודם הסלולארי.
אבקש לציין ולהודיע לכם כי הנציג לא הסביר ולא שאל אם ברצוני לקבל ו/או להסכים לשלם עבור מודם סלולארי ובהחלט שלא הסביר את עלות החיוב החודשי.
לא יכלתי לבדוק את חיוב הויזה עד לשלב זה כדי לברר למה החיוב גדול.
גם היות ולא ביקשתי מודם סלולרי וגם לא ידעתי מה המתנה שקיבלתי להוכחה לכך לא בוצעה שום גלישה מהמודם הסלולרי הזה שהרי אם הייתי מודע לקיומו או מסכים לרכישתו הייתי גם משתמש בו.
אני פונה אליכם לבצע בדיקה של כל חשבונותיכם מאחר ובכוונתי להציג נושא זה לכל גוף תקשורתי המכיר את מעלליכם
כמו כן אבקש ואדרוש במיידי החזר מלוא החיובים אשר בוצעו שלא ברשותי בקשתי או הסכמתי ולכן מהווים גניבה מחשבוני ורמאות לשמה ופיצוי הולם על העוגמת הנפש והבושה של מעשיכם הריני להודיעכם כי במידה ולא יזוכה חשבוני במלוא הסכום אשר חוייב שלא כדין כ-3000 שח תוך 3 שבועות יועבר המקרה לטיפול משפטי ולכל גוף תקשורת אפשרי.
במקביל אני קורא בזאת לכל כלי תקשורת לחברים ברשת , לקרוביי ולמכותביי
להפיץ את שיטת החיוב המצליחה של פלאפון לאזהרת כלל לקוחותיה
בכל כלי תקשורת אפשרי להגיב בנחישות למעשה הבזוי הזה--
בכבוד רב,
אילן טפירו
עלוני נח 1 קרית מוצקין
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה