פרטי תלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת תלונות מעניינות גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחברים על התלונההמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור תל אביב איזור:
המשביר לצרכן שם בית העסק:
גולדה מאיר 7 כתובת:
חולון סניף בית העסק:
טבעת שנשרפה חזרה לחנות נושא התלונה:
גילה צחי שם/כינוי:
‏יום שישי ‏08 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב.

בתאריך ה 08/04/11 יום שישי ניגשתי לסניף המשביר לצרכן בחולון אשר נימצא בקניון חולון על מנת לרכוש טבעת אירוסין לבת זוגתי . הגעתי לדוכן אשר ממוקם בקומת הכניסה בתוך המשביר שניקרא "איטלי גולד".
לאחר כחצי שעה בחרתי טבעת אירוסין שילמתי וקיבלתי תעודת אחריות על התכשיט.
ב13 לחודש אפריל , יום הולדתה של בת זוגתי הצעתי לה נישואין .
שמחים ומאושרים הודענו למשפחות והחלנו לתכנן את מפגשי המשפחות וכמובן את מסיבת האירוסין .
כעבור כמה ימים שבנו למשביר לדוכן התכשיטים על מנת למסור את הטבעת להקטנה.
נאמר לנו על ידי נציגת איטלי גולד בשם אלה שזמן התיקון יערך שבועיים בשל החגים העומדים בפתח .
קיבלנו פתק תיקון ויצאנו לדרכנו שמחים ומאושרים שקנינו טבעת במשביר לצרכן מקום עם שם ידוע ולא אצל דוכן ברחוב שאיננו יודעים מה אחריות יש לו .
לאחר שבועיים חייגנו לדוכן אך נאמר לנו שטרם הגיע הטבעת מתיקון .
המתנו עוד שבוע והפעם כשחייגנו לדוכן נמסר לנו שבעקבות טעות נשלחה הטבעת באיחור של שלושה שבועות מיום מסירתה להקטנה.
הסברנו לנציגה כי עניין הטבעת חשוב מאוד מיכוון שנקבעה ארוחת היכרות אצל משפחת הכלה שמוצאה הוא גרוזיני ואוי ואבוי אם הטבעת לא תהיה מוכנה.
במשך שבוע חייגנו מידי יום אך ללא הועיל נאלצנו לקיים את הארוחה עם משפחת הכלה ללא טבעת האירוסין מה שגרם למתח רב למרות הסברים כושלים מצידי על תיקון וטעות וכו........
אין לתאר את הרגשתי הבזוייה באותה ארוחה !!! אין מילה שתצליח לתאר את גודל ההשפלה באותה ארוחה.
לאחר ארבעה שבועות וארוחת היכרות אחת חייגנו שוב לדוכן אך נאלצנו להשיב פנינו ריקם כי אין טבעת .
נאלצנו לקיים ארוחה נוספת והפעם עם הארוחה המורחבת וכמובן שוב ללא טבעת .
מכתב זה לא יוכל להכיל את גודל הבושה שחשתי שוב בארוחה זו מיכוון שלארוסתי שוב לא היתה טבעת אירוסין על ידה.
לאחר ארוחה זו פנתה זוגתי לדוכן בפעם המי יודע כמה ולתדהמתה הודיע לה בשיא הקרירות הנציגה של איטלי גולד דוכן הממוקם במרכזה של הקומה הראשונה בסניף המשביר שהתרחשה שריפה במעבדת התיקונים ושהטבעת שבה הצעתי לה נישואין נשרפה ושאנחנו צריכים להחליף טבעת .
בשלב זה החלטתי שאני מתערב בעניין ופניתי למנהלת סניף המשביר הגברת קטי אשר יאמר לזכותה שהראתה נכונות לעזור וזאת מכיוון שמסיבת האירוסין החגיגית היתה מרחק יום אחד ממועד ההודעה על שריפת הטבעת !

לאחר שיחה ארוכה עם נציגי החברה והגברת קטי הגענו לסניף בשעת צהריים מאוחרת ובלית ברירה נאלצנו להתחיל לחפש טבעת אחרת מכוון שלמסיבת האירוסין לא הסכמתי שארוסתי תגיע ללא טבעת גם במחיר של ביטול המסיבה.!!!
הלחץ היה עצום מכוון שטבעת המוצאת חן בעיני בת זוגתי לא נמצאה ולאחר התפשרות אדירה בחרנו טבעת אחרת .
כמובן נאלצנו לשלוח אותה להקטנה שוב מה שהגביר את הלחץ הנפשי האדיר באם שוב אפשר לסמוך על דוכן תכשיטים שאכזב כבר פעמים רבות .
למחרת אכן חזרה הטבעת מההקטנה בזמן אך יש לציין שהמועקה הגדולה שהייתה על ליבנו מרגע קניית הטבעת ולאורך כל הטלטלה שעברנו לא נעלה כי הטבעת המקורית אשר הייתה מעוטרת זרקונים הייתה פי כמה וכמה יותר יפה ושלא נדבר על הערך הרגשי שליוותה הטבעת הראשונה את זוגתי אשר איתה הצעתי לה את הצעת הנישואין .
ברצוני לציין שהטבעת השנייה היתה זולה מהטבעת המקורית ולכן התחייבה מנהלת הסניף להעביר לחשבוני דרך כרטיס האשראי זיכוי של 180 ₪ ובנוסף ניסתה לפצות על עוגמת הנפש במתן מתנה לזוגתי זוג עגילים בשובי של 300 ₪ .
הזמן חלף ואתמול קיבלה זוגתי שיחה מדוכן התכשיטים ונמסר לה על ידי הגברת אלה שהטבעת שמסרה להקטנה הגיעה ושהיא יכולה לבוא ולקחת אותה!
אין צורך לתאר את תדהמתה של ארוסתי ואת רחשי ליבה .
כששאלה את הנציגה האם זו אותה טבעת שנשרפה בשריפה של המעבדה ענתה הנציגה אלה שלא ידוע לה על שריפה שהתרחשה בכלל.
נדהמים מתשובתה של הנ"ל פנינו למנהלת הסניף שביטלה כלאחר יד את תשובתה של הנ"ל ואמרה שתחזור אלינו לאחר בירור.
בנתיים צלצלה שוב הנציגה ואמרה שמאחר ולא הייתה לנו סבלנות לחכות לטבעת המקורית ולכן זו הבעיה שלנו .
לאחר כשעה צלצלה מנהלת הסניף וביקשה שנגיע רק מחר מאחר והיא רוצה לוודא שאת ההפרש הכספי שהתחייבה לתת בגין הטבעת הזולה יותר לא נכנס לחשבוננו.

אנחנו המומים מהטיפול והשירות ההזוי שקיבלנו בסניף המשביר לצרכן .
אבקשכם לבדוק את הנושא לעומק.
בנוסף הרינו לידע שאנחנו רואים את המשביר ואך ורק את המשביר נושא באחריות המלאה בגין המקרה המצער הנ"ל .
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם והשבת החיים למסלולם פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה