פרטי תלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת תלונות מעניינות גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחברים על התלונההמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור תל אביב איזור:
Pelephone (פלאפון) שם בית העסק:
פ"ת סניף בית העסק:
מעשה פלילי של אחת מסוכנות חברת "פלאפון" נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שמי דניאל דולי תושבת פתח תקווה



ברצוני לגולל בפניך מקרה שעבר עלי בימים אלה ולדעתי יש עניין לציבור לדעת מה מעוללים לנו חברות הסלולר.



עד לתאריך ה- 25.5.11 הייתי מנויה בחברת סלקום.

בתאריך ה- 26.5.11 קבלתי טלפון לדירתי מחברת פלאפון בו הם מציעים לשלוח אלי הביתה סוכנת מטעמם שתציע לי דיל אטרקטיבי במיוחד ובכך אוזיל את עלות השימוש בסלולר. הסכמתי ועוד באותו הערב מתייצבת בדירתי סוכנת בשם שירה סיאני לבושה במדים של חברת פלאפון נמרצת ביותר ובעלת יכולת שיווקית מדהימה.

היא אכן מציעה לי דיל פיצוץ ואני משתכנעת. היא מביטה בחשבונית האחרונה שלי מחברת סלקום עושה כל מיני חישובים ומודיעה לי שקנס היציאה מסלקום לא גדול ונסבל.

חשוב שאציין שבתאריך ה- 26.3.11 שדרגתי את הנייד שלי בסלקום למכשיר הנקרא סמסונג גלקסי.

מכשיר חדש ובריא. הסוכנת מוכרת לי במעמד זה סים חדש של חברת פלאפון ומודיעה שבשעה 21:10 אחובר לרשת פלאפון ואכן כך היה.



למחרת יום שישי ה- 27.5.11 בערך בשעה 23:00 קו הפלאפון נדם. אין לא שיחות יוצאות ולא נכנסות.

ביום שבת ה- 28.5.11 אני מתקשרת לגב' סיאני ושואלת מה קרה? למה אין לי קו? והיא ממהרת להאשים את חברת סלקום שהם בוודאי חסמו לי את הפלאפון ( דבר שהתגלה כבלתי ניתן לביצוע כי חברת סלקום יכולה לחסום את מכשיריה אך ורק לסים של סלקום בלבד). זאת טרם ידעתי ולתומי אני מקבלת את הנחייתה ללכת מיד ביום ראשון בבוקר לחברת סלקום ולבקש אותם שיפרצו את המכשיר לסים free .

ביום ראשון ה- 29.5.11 אני בסלקום ושם נאמר לי שעל פי חוק כל המכשירים שנקנו החל מתאריך 1.1.11 באים עם סים פתוח לכל סים מכל חברה ואין צורך בפריצה. הם גם מראים לי שאכן המכשיר עובד עם סים של אורנג' ופלאפון מלקוחות שהיו במקום.

התקשרתי לסוכנת שירה בזעם והיא ממשיכה להשמיץ את חברת סלקום וטוענת שהם חוסמים לי את המכשיר. ואז.... היא מציעה שהיא תבוא בערב לקחת ממני את המכשיר כמחווה טוב והיא תקח אותו לטכנאי של פלאפון ותפרוץ את המכשיר.

עד כאן אני מאמינה לגברת ומפקידה בידיה את המכשיר היקר (3564 ₪.). ועדיין לאורך כל היום אין לי קו .( אני נכה ב 4 גפיים). למחרת, יום שני ה- 30.5.11 הסוכנת מחזירה לי את המכשיר והכל קשורה הקו פתוח וכולנו מרוצים.



לאחר 3 ימים אני מבקרת בחברת סלקום לברור יתרת הקנס ואז חשכו עיניי מדובר בסכום המתקרב ל-8000 ₪. שאותו אני אמורה לשלם בכרטיס אשראי באמצעות שיחת טלפון של שרותי סלקום בלבד.



כשהגעתי לביתי, לשמחתי אני מקבלת שיחת טלפון מחברת סלקום המנסים לברר מה קרה ולמה זה עזבתי את סלקום לאחר שנים רבות של המצאות בחברתם ? ואז הם הציעו לשלוח אלי סוכנת מטעמם שמגיעה לביתי ומציעה לי דיל אף יותר אטרקטיבי מרשת פלאפון והכי חשוב שלא אצטרך לשלם את הקנס הענק.

כמובן שמיד הסכמתי והומלץ לי לגשת לחברת פלאפון ולבקשם לבטל העסקה כי מותר לי עד 14 יום על פי חוק לבטל עסקת רכישה והצטרפות.

כך עשיתי וחזרתי לעבוד עם חברת סלקום מרוצה ושמחה.



יומיים לאחר מכן הבחנתי שאחד מהלחצנים במכשירי החדש, הגלקסי, לא עובד. נסעתי לבקש שירות תיקונים בחברת סלקום ושם להפתעתי הרבה מתגלה הזוועה. " המכשיר שנימצא בידי הוא לא המכשיר שרכשתי בסלקום המספר הסידרתי לא תואם. והוסבר לי שלמעשה החליפו לי את המכשיר. חברת סלקום אינה יכולה לתת לי שירות תיקונים. המכשיר לא שיך כלל לחברת סלקום. בקשתי אשור מהמחלקה המשפטית של סלקום על המכשיר שרכשתי ועל המספר הסידורי המקורי.



פניתי לגברת סיאני שירה שמרגע זה העדיפה לא לדבר איתי אלא להתכתב איתי באס אם אס.

לבקשתי לקבל את שם הטכנאי ומיקום מושבו אך שירה מסרבת למסור לי אינפורמציה זו.

ומגוננת על מעשיו והתנהלותו. אף נימסר לי מחברת סלקום שעל פי חוק אסור לה לפרוץ מכשיר. והמכשיר שלי בפרט לא דרש זאת.



ברשותי פלט של כל ההתכתובת איתה באס אם אס ואני מצטטת מס' משפטים ובהחלט אשמח להציגו בפניכם:

"אני רק פתחתי לסים פרי כי הם נעלו לך את המכשיר זה הכל " "אני עשיתי את זה עם הטכנאי"" פתחתי





נגשתי בבעייתי למשרדי פלאפון בפ"ת ולתדהמתי החברה מתנערת מכל אחריות לגביי התנהלותה של הנציגה שלהם וטוענת שמדובר בחברה שיווקית חיצונית ושמנהליה של אותה סוכנת מאפשרים לי לתבוע אותם. ( השאלה היא מי זה אותם?!)

הבעתי דעתי שאני לא מכירה את האישה הזאת ולא את החברה בשם "אקא מיקא" ואני התנהלתי מול רשת פלאפון והם אלה שאמורים לבדוק העניין, לתת לי מענה עבור תלונתי. אך אחראי המשמרת בשם רז סיסו סרב להפגיש אותי עם מנהל , ושלח אותי להתעמת עם חברה חיצונית שאין לי מושג מי הם. ואף לא קיבלתי מחברת פלאפון את שם המנהל בחברת "אקא מיקא" ולא טלפון ולא מקום הימצאם . וזאת בנוכחותי על פי שיחתו של הנציג רז עם המנהל של "אקא מיקא".

פשוט לכי את הנכה, שבקושי נעה ותחפשי מי עקץ אותך, מי גנב ממך את המכשיר החדש והחליפו במכשיר מקולקל.



נותרתי ללא כל מענה למי להתלונן, עם מי לדבר, ומי אחראי למירמה.



אני חושבת שכל אזרחי ישראל חייבים לדעת שכך מתנהלת חברת פלאפון ויזהרו ולא יכניסו לביתם סוכנים של רשת פלאפון שהיא אינה לוקחת כל אחריות להתנהלותם ולמעשיהם.



בכוונתי לפנות גם לשר התקשורת ולזעום ולזעוק את מצוקת כל אלה הנופלים קורבן למעשה שוד לאור יום.



המכשיר אינו תקין ואינו שיך גם למאגר המכשירים של רשת פלאפון.



שוב חשוב לי לציין שיש בידי ראיות מוצקות למעלליה של הסוכנת שירה סיאני.




Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
עד כמה לדעתך בטוח לקנות באינטרנט?
במידה רבה מאוד
במידה רבה
במידה מועטה
לא השפיע
נמנע
לחתונה