תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אינטרנט מגזר:
אזור הצפון איזור:
בזק בינלאומי שם בית העסק:
בירנית 39 כרמיאל כתובת:
המשך לתלונה מס' 4822 נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏23 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בהמשך לטיפולכם עבור תלונה מס' 4822 קיבלתי מס' שיחות מנציגים של חברה. למרות תגובת החברה לתלונה שבה מדובר על אי-הבנה ביני לבין חברה, היה ברור לחלוטין שטעות נבעה מתשלום עבור שיחות טלפון של מישהו אחר עקב טעות של נציג שלהם וזה בשום אופן לא קשור לשרותי אינטרנט שאני מקבל מאותה חברה משביעות רצון.
בשיחות עם נציגים באמת הובטח לי החזר כספי עד 1.1.06 אך אני לא קיבלתי שום הסבר. ע"פ בקשתם ביטלתי ביטול עיסקה בחברת אשראי וכנראה עשיתי טעות שעשיתי את זה.
להשיג נציגים בטלפון פשוט בלתי-אפשרי כי זה לוקח המון זמן המתנה שהוא מאוד יקר לי, לכן שלחתי מיכתב נוסף עם בקשה להחזר כספי שוב בתאריך 5.1.06
ב-1.1.06 לא שכחה חברה לחייב את החשבון שלי עבור שירותי אינטרנט אבל לזכות את החשבון כמובן כן שכחה.
לטיפולכם המסור אודה
החזר כסף מיידי, פיצוי רלוונטי על עוגמת נפש שנגרמה פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
אביגיל אבוחצירא, אחראי שם ותפקיד:
לאחר בדיקה מעמיקה של תלונת הלקוח עולה, כי עקב תקלה טכנית חוייב מר גורביץ בגין שיחות בינלאומיות שלא ביצע. ביום 08/01/06 שוחחתי עם מר גורביץ. במעמד שיחה זו סוכם עמו כי הוא יבטל בחברת האשראי את פנייתו להכחשת עסקה, ואנו נזכה אותו בסך 131.18 ש"ח כולל מע"מ באמצעות כרטיס האשראי שברשותו. מבדיקתי עולה, כי אכן בחודש 01/06 הועבר הזיכוי לכרטיס האשראי של מר גורביץ. תגובה:
לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה