תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור הדרום איזור:
אגד (Egged) שם בית העסק:
רח הירדן קריית שדה התעופה, תץד 245 כתובת:
זיכוי במקום תשלום ואי מענה בטלפון אצל נציב פניות ציבור נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש פברואר קניתי כרטיסיה לנסיעה בחברת אגד על סך 100 ש"ח. שבוע לאחר מכן החליפה חברת מטרופולין את חברת אגד בקו זה, כך שלא יכולתי לממש את הכרטיסיה שרכשתי. אחרי פניה דרך קופת אגד בב"ש קיבלתי מנציב תלונות הציבור זיכוי עבור הכרטיסיה. לצערי אני אינני נוסע בקווים אחרים של אגד ולכן אני דורש לקבל את כספי ולא זיכוי.
מאז ה-21/3 אני מנסה לפנות אל נציב פניות הציבור אך ללא הצלחה- אין מענה טלפוני.
כספי סוג הנזק :
תשלום כסף פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
אנא שלח לנו את הזיכוי אשר בידך ואנו נזכה אותך במזומן כתובתינו: פניות הציבור - אגד רחוב הירדן קרית שדה התעופה ת.ד 43 נתב"ג תגובה:
ניתן לפנות אלינו ב-3 אופנים א. בכתובת הנ"ל ב. בפקס 03-9142237 ג. דרך אתר האינטרנט שלנו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה