|
|
|
|
|
|
|
|
תחבורה ותעופה |
מגזר: |
אזור השרון |
איזור: |
קווים |
שם בית העסק: |
קווים |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הצילו הצילו
חברת קווים זכתה במכרז בפתח תקווה והחיים נהיו בלתי נסבלים.
אוטובוסים לא מגיעים בזמן בכלל .
לא מגיעים בכלל, תושבים עצבנים כועסים כל יום אני מאחרת נסיעה שלי קצרה מאוד נמכת יותר משלושת רבעי שעה.
תלמידים מאחרים.
אין מענה לטלפונים שיש.
בעירית פתח תקווה נותנים פקס של משרד התחבורה שאנחנו התושבים נבלבל להם את המוח זה שירות זה גועל נפש.
נהגים לא נותנים פרטים אישיים בכדי להתלונן על אות הקו
פשוט סיוט שלא יאמן יש באתר yenetבמשפט וצרכנות כתבה גדולה עים תלונות הציבור.
בתודה הלן
0545260989
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
קווים שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
אורית אורנשטיין - אחרא |
שם ותפקיד: |
הלן שלום רב ,
חברת קווים עושה את מירב המאמצים לתת שירות אמין ותדיר לציבור נוסעיה .
אנו אכן מפעילים את קווי האוטובוסים אשר מפורסמים לציבור הנוסעים בהתאם להוראות משרד התחבורה בתיאום עם עיריית רה"ע ופ"ת . |
תגובה: |
נא צייני באופן קונקרטי את אשר הינך מעוניינת לקבל תשובה ותעני בהתאם . |
פתרון: |
|
|
|