תלונות דיגיטל אייג'

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרי חשמל וצילום מגזר:
אזור הדרום איזור:
דיגיטל אייג' שם בית העסק:
אזור תעשיה חולון כתובת:
חולון סניף בית העסק:
שרות ואחריות גרועים מאוד נושא התלונה:
‏יום שני ‏06 ‏יוני ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:

רכשתי מקרר מסוגLG צבע בז בתאריך 6.6.2005 ברגע שהמקרר היגיע גילינו מכה בדלת המובילים אמרו לנו להיתקשר לחברה שיחליפו את הדלת אחרי שבוע הגיע טכנאי של חברת דיגיטל סרוויס חולון הוא החליף את הדלת על הדרך שבר את מיתקן הביצים אחרי שהוא הלך הבחנו שהצבע לא תואם את דלת תא המקפיאומיתקן הביצים סדוקהיתקשרנו לחברת דיגיטל סרוויס והם שלחו את אוטו טכנאי עים היתנהגות פרועהואת הדלת שלי הישנה בחזרה אבל עים המכה לא היסכמתי והוא אמא שבישביל לקבל דלת חדשה צריך לחכות 3 חודשים היסכמנו ועד היום משא טלפונים שנותקושום מנהל בכיר לא רצה לענות לנו לטלפון השרות גרוע והיחס מזלזל חברה גרועה מאוד בשרות גם ליבואן של המקרר היתקשרנו וכלום עד היום אנו רוצים ליפנות לכל מי שיכול להחזיר לנו את כספנו בחזרה ולא ניתעסק יותר עים מוצרי מקררי LG
בהמשך לפניתי היגיע טכנאי לבית וטען שהביא דלתות בצבע לבן ולא בז
זה אחרי המתנה של שמונה חודשים נישארתי שוב עים דלתות בצבע שונה
בנוסף היגיע אלכם תשובה מישרות לקוחות של אייג באתר שאומרת שהנושא טופל לשביעות רצון הלקוח עוד שקר נוסף על מאות שקרים
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת סט דלתות תואם+פנל ריצפה פתרון נדרש :

דיגיטל אייג' שירות לקוחות

, תגובה:
רינת וינקלר-מנהלת שרות שם ותפקיד:
חבל מאוד שהלקוח מרגיש ככה,הלקוח קיבל 3 חודשי אחריות עבור המתנה. תגובה:
ותואם דלת ללקוח ב-23.04.06. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה