תלונות ישראייר

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

חזרה לרשימת   שעות פתיחה ישראיירשעות פתיחה ישראייר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור אילת איזור:
ישראייר שם בית העסק:
אילת סניף בית העסק:
שירות מזלזל אפתי ומתנשא נושא התלונה:
‏שבת ‏19 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
בתאריך ה- 19.05.07 הזמנתי טיסה מאילת לב"ג לשעה 21:30. היות וידעתי כי נמה"ת יהיה עמוס הגעתי בשעה 20:15. לאחר המתנה ארוכה בבדיקת הבטחון הגעתי יחד עם 2 חברות לעמדת הכרטוס.בעמדה ישבה דיילת קרקע אשר לקחה את ת.ז. שלנו וחםשה את ההזמנות, לאחר כ-2 דק' הפטירה לעברי כי היא לא מוצאת אץ ההזמנה שלי וחזרה להביט במחשב תוך מתן הרגשה שבזה הסתיים הטיפול. השבתי לה שחיוב בכ"א כבר נעשה ולכן כדי שתבדוק שוב. לאחר דקה נוספת הפטירה לעברי שוב כי אינה מוצאת וחזרה להביט במחשב. היות והתנהגותה היתה ממש מתנשאת -עניתי לה כי היות ולא מוצאת אז כדאי שלא אטוס. חברתי אמרה לה שתבדוק שוב, הדיילת מצידה קנחה את האף ואמרה כי חפשה באות כזו כזו וכי לא נמצא. לאחר מס' דקות בקשה חברתי כי מעוניינת במושב ליד החלון והדיילת השיבה, כי הושיבה את שלושתינו יחד. מילא שטרחה לציין בפני כי לא מוצאת בצורה מאוד מתנשאת אבל היא לא הודיעה לי אפילו כי מצאה והעבירה את העיניין כדרך אגב.
לאחר מכן ירדנו לאולם היציאה למטוס, אשר היה עמוס בצורה לא רגילה ורק לאחר ששמענו על עיכובים של טיסות קודמות הבנו למה.
בשעה 21:10 הבחנתי כי טרם נקראו לעלות למטוס וזאת למרות שהעליה מתבצעת לרוב כ-20 דק' לפני הטיסה. בשעה 21:20 ניגשתי לבחור שעובד שם ושאלתי מתי מתוכננת העליה למטוס הוא השיב כי בכל רגע, ואכן כך היה.
למטוס עלינו ב- 21:25 לערך כשאני מבינה כבר שנתעכב בהמראה. בשעה 21:50 שאלתי את הדייל מתי ממריאים והוא ענה כי יש עכוב קל, ציינתי בפניו כי מן הראוי היה לעדכן את הנוסעים שיושבים במטוס כבר חצי שעה ואין להם מושג מה קורה, והוא ענה שנכון.
מיותר לציין שהמראנו כבר באיחור של חצי שעה, אבל הדבר שחורה לי מכל זה הזלזול וחוסר ההערכה כלפי הנוסעים. יצאתי מהטיסה כועסת מאוד על היחס ועל כך שהלקוח נלקח כמובן מאליו,אף עובד של חברת ישראייר לא טרח אפילו לעדכן אותנו על העכוב כל שכן להתנצל .ישראייר מוכיחה פעם אחר פעם כי היא לא מכבדת את הזמן של הלקוח שלה ולי פשוט נמאס. לא ייתכן שישראיר תנצל את מצבה בשוק בהיותה "מתחרה" עם חברת תעופה אחת בלבד ותרשה לעצמה לעשות ככל העולה על רוחה.
טסתי לא מעט ואני עדיין טסה וכל פעם מחדש אני נתקלת באטימות של החברה הזו.