תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נופש וטיולים מגזר:
אזור תל אביב איזור:
איסתא שם בית העסק:
הזמנה באינטרנט סניף בית העסק:
שירות באיסתא נושא התלונה:
קליין יגאל שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏17 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
זאת פעם הראשונה שנתקלתי בשירות כל כך מזלזל ולא אחראי.
הזמנתי כרטיסי טיסה דרך שירותי אינטרנט. לנוחותי החלטתי להזמין גם בית מלון ליום אחד וגם רכב לתאריכים של 3/6-31/5 . - פה התחילה הבעיה. לאחר שסיכמתי עם סוכן על המלון והרכב וסגרנו את המחיר ,התחלתי להמתין לדואר אלקטרוני כדי לאשר את העיסקה. יום למחרת התקשר הסוכן ואמר "שהתבלבל" במחירו של השכרת רכב- הוא יותר יקר. הסכמתי גם לתנאי הזה. עברו יומיים , אך הדואר לא הגיעה. דיברתי על כך עם הסוכן , אשר אמר שהעניין בטיפול. לבסוף התברר שהדואר לא נשלח כלל. "לחצתי" על הסוכן שלי ולבסוף הדואר הגיעה, אבל הפרטים של השכרת רכב היו אינם נכונים.לאחר מירוץ טלפונים ,כש הצד הדואג - אני בלבד,יצרתי קשר עם סוכן אחר של איסתא והסברתי לו מה הבעיה.
לאחר מכך נשלחו מסמכים "מתוקנים" דרך דואר א.,שבהם גם הייתה טעות בתאריכים של השכרת רכב. איני מספר על התקלות אחרות במהלך ההזמנה.
מרבית השיחות טלפון אני ביצעתי בנסיון להשיג את ההסבר ומידע. תגובה של "אנו נתקשר אליך" ברב הייתה מאוד מאוחרת.
כאשר רציתי לפנות להנהלה , משום מה,לא הצלחתי! בקשתי נרשמה... .
תחושת עלבון וזלזול גרמה לי לכתוב את התלונה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
? פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה