תלונות מגה

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה מגהשעות פתיחה מגה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור הדרום איזור:
מגה שם בית העסק:
מגה- אשקלון כתובת:
הטעיית הצרכן נושא התלונה:
חלפון אודליה שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי נודלנס של וילי פוד, ליד המוצר היה שלט שמראה על מבצע: קנה 3 מוצרי נודלס להקפצה או מסולסלת ב- 9 ש"ח.
קניתי, ברגע שסיימתי את החשבון בקופה אני מגלה שחוייבתי על שלושלת הנודלס במחיר מלא.
כשפניתי לקופה הראשית בשאלה מדוע לא קיבלתי את המבצע, אחראית הקופה בדקה במחשב ואמרה שאין מבצע למוצר זה.
ביקשתי ממנה להגיע איתי לאיזור שבו יש את הפתק על המבצע, כשהגענו גם היא הופתעה מדוע לא קיבלתי את המבצע.
לאחר בדיקה דייקנית גילנו שבאותיות הקטנות בשלט (אבל ממש בקטן) רשום שהמבצע הוא על נודלס 200 גרם, והמוצר שאני לקחתי היה של 400 גרם.
השאלה שלי היא: למה להטעות את הציבור למה לערבב את המוצרים של ה-200 גרם וה- 400 גרם ביחד או לרשום בגדול שהמבצע הוא רק למוצר במשקל 200 גרם. ידוע שבמבצעים יש את האותיות הקטנות אבל לא הגזים שאפילו אחראית הקופה שלכם במבט ראשון חשבה שיש מבצע על המוצר.
בתור רשת גדולה כמו מגה הייתי מצפה ליותר. מה שבטוח אני למגה לא חוזרת יותר, זה מעצבן שמרגישים שמנסים לרמות אותך.
אז חברת מגה היקרה אולי הרווחתם 20 ש"ח על הטעייה במבצע של נודלס אבל מה שבטוח הפסדתם לקוחה קבועה שמדי שבוע היתה קונה ברשת שלכם.
חבל!!!!!!!!!!!!!!!!!!
עלבון סוג הנזק :
לא לנסות להטעות את הציבור פתרון נדרש :

מגה שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה