תלונות ספידו

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור השפלה איזור:
ספידו שם בית העסק:
הטעיה עי' הזבנית ואי יכולת להחליף המוצר ברשת ספידו נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏29 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ'ל בשעות הערב ניכנסתי לחנות ספידו בצומת בילו. רכשתי 2 חולצות בחשבונית מס' 03176 . היות ולא הייתי בוחה בגודל וגם מבחינת הצבע התפשרתי נאמר לי במפורש עי' הזבנית שאני יכולה להחליף את החולצות ברשת או לקנות משהוא אחר בכל חנות אחרת ברשת ויתרה מכך נתתנה לי כרטיס ביקור עם רשימת הסניפים שאני אוכל לגשת לשם. אך כשהלכתי לחנות אחרת כלל לא היו מוכנים לתת לי שרות ובניגוד מוחלט למה שנאמר לי בסניף בבילו והחזירו אותו לסניף בבילו. שוב נאלצתי להגיע מרמת השרון לצומת בילו ואז כמובן קיבלתי זיכוי.. כרגע יש בידי זיכוי.. ובתקווה שלא יאבד ובתקווה שאמצא זמן להגיע לצומת בילו ובתקווה שאמצא מה לקנות..אני חיבת לציין שאם הייתי יודעת שלא אקבל שרות מחנות אחרת ברשת לא הייתי רוכשת את המוצר.. נא התייחסותכם ובתקווה שאקבל את כספי חזרה ולא אאלץ לבזבז דלק על מנת לממש הזיכוי... ובתקווה שתסבירו לעובדים שמיצגים את החברה להיות יותר אמינים ואולי הם לא אשמים....

ספידו שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה