בתי מלון וצימרים |
מגזר: |
אזור אילת |
איזור: |
רויאל גרדן |
שם בית העסק: |
ישרוטל רויאל גארדן, החוף הצפוני, אילת 88000 |
כתובת: |
החדר ושירות חדרים |
נושא התלונה: |
אלטמן ו |
שם/כינוי: |
יום ראשון 09 אוקטובר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור אילת |
אזור: |
תיאור הבעיה:
כשהגענו לחדר על שולחן השולחן בסלון היו סימני כוסות מלוכלכים, במרפסת הרצפה הייתה מלאת שערות ולכלוך. הכיסוי מיטה נראה ישן שכובס מיליון פעם וכבר הגיע זמנו, זה היה הכי לא נעים לנו לראות. ולמה לא מספקים חמאה קטנה לחדר בשביל חביתה קטנה היינו צריכים לקנות חבילה שלמה שאחרי חתיכה קטנה הכל נזרק לפח.
כשדיברתי עם הקבלה לשאול על החמאה היכן אפשר להשיג חמאה קטנה היא ענתה בצורה לא נעותה "ללכת לסופר". לפי דעתי זאת לא בקשה כזאת גדולה לקבל חמאה קטנה!
|
עלבון |
סוג הנזק : |
לוודא שהחדרניות מנקות את החדר כמו שצריך, להחליף את |
פתרון נדרש : |
|
|