תלונות רויאל גרדן

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בתי מלון וצימרים מגזר:
אזור אילת איזור:
רויאל גרדן שם בית העסק:
ישרוטל רויאל גארדן, החוף הצפוני, אילת 88000 כתובת:
החדר ושירות חדרים נושא התלונה:
אלטמן ו שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏09 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
כשהגענו לחדר על שולחן השולחן בסלון היו סימני כוסות מלוכלכים, במרפסת הרצפה הייתה מלאת שערות ולכלוך. הכיסוי מיטה נראה ישן שכובס מיליון פעם וכבר הגיע זמנו, זה היה הכי לא נעים לנו לראות. ולמה לא מספקים חמאה קטנה לחדר בשביל חביתה קטנה היינו צריכים לקנות חבילה שלמה שאחרי חתיכה קטנה הכל נזרק לפח.
כשדיברתי עם הקבלה לשאול על החמאה היכן אפשר להשיג חמאה קטנה היא ענתה בצורה לא נעותה "ללכת לסופר". לפי דעתי זאת לא בקשה כזאת גדולה לקבל חמאה קטנה!
עלבון סוג הנזק :
לוודא שהחדרניות מנקות את החדר כמו שצריך, להחליף את פתרון נדרש :

רויאל גרדן שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה