|
|
|
|
|
|
|
|
נופש וטיולים |
מגזר: |
אזור אילת |
איזור: |
דקה 90 |
שם בית העסק: |
הזמנת נופש דרך הדקה ה-90 וקבלת נופש לא כפי שסוכם ובמרמה. |
נושא התלונה: |
יום שישי 26 אוגוסט 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור אילת |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אנחנו 2 זוגות הזמנו נופש באילת דרך הדקה ה-90 .והמליצו לנו על מלון חדש ,שנימצא ברצה, ושם המלון אסטרל וילץ. שכנעו אותנו ובקשנו 2 חדרים צמודים אחד ליד השני עים מטבחון מאחר ואנו שומרי שבת.ונאמר לנו שיש חניה צמודה לחדר לאורחי המלון . כשבאנו למלון ראינו שהמלון הינו מחודש ולא חדש ואין חדרים צמודים על פי בקשה ובלי מטבחון והחניה רק לנכים.התקשרנו לדקה ה-90 שיסדרו את הענין הזה ואלא אומרים שאין פתרון ( לאחר שיחה בת 30 דקות) וניתקו את הטלפון בשיא החוצפה לאחר שניסנו להגיע להסדר כספי חדש. בלית ברירה נשארנו במלון הזה כי היתה תפוסה מלאה במלונות באילת.
|
פיצוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
דקה 90 שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|