תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נופש וטיולים מגזר:
אזור אילת איזור:
דקה 90 שם בית העסק:
הזמנת נופש דרך הדקה ה-90 וקבלת נופש לא כפי שסוכם ובמרמה. נושא התלונה:
‏יום שישי ‏26 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
אנחנו 2 זוגות הזמנו נופש באילת דרך הדקה ה-90 .והמליצו לנו על מלון חדש ,שנימצא ברצה, ושם המלון אסטרל וילץ. שכנעו אותנו ובקשנו 2 חדרים צמודים אחד ליד השני עים מטבחון מאחר ואנו שומרי שבת.ונאמר לנו שיש חניה צמודה לחדר לאורחי המלון . כשבאנו למלון ראינו שהמלון הינו מחודש ולא חדש ואין חדרים צמודים על פי בקשה ובלי מטבחון והחניה רק לנכים.התקשרנו לדקה ה-90 שיסדרו את הענין הזה ואלא אומרים שאין פתרון ( לאחר שיחה בת 30 דקות) וניתקו את הטלפון בשיא החוצפה לאחר שניסנו להגיע להסדר כספי חדש. בלית ברירה נשארנו במלון הזה כי היתה תפוסה מלאה במלונות באילת.
פיצוי כספי פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה