תלונות שמרת הזורע

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור תל אביב איזור:
שמרת הזורע שם בית העסק:
ראשון לציון סניף בית העסק:
עגמת נפש ושירות לקוחות מבזה ומשפיל נושא התלונה:
‏יום שני ‏24 ‏מרץ ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום לכולם , בדצמבר 2013 רכשנו פינת אוכל יוקרתית ואיכותית "מבית טוב"(לפחות כך חשבנו) קבעו איתנו מועד להרכבה, אך המוביל לא הגיע בין השעות שנקבעו, מיותר לציין שכל מועד כזה נאלצתי לקחת חצי יום חופש מהעבודה לאור חוסר הגמישות בשעות המוביל. בניסיון ליצור קשר עם שירות הלקוחות, לא היה ניתן להשיג בשלוחות את השירות, התקשרתי לסניף ואחרי עצבים וטלפונים המוביל חזר אלי שמצטער והיה עיכוב, הגיע באיחור של שעתיים!!!!! לאחר מס' ימים גילינו פגם בכיסא התקשרנו לסניף כי את השירות לא ניתן להשיג(השלוחות חוזרות על עצמם לאחר בחירה ללא הפסקה), והם דאגו שייצרו עימנו קשר לתיאום, הגיע אדם מטעמם שאישר החלפת כיסא, אמרו כי ייצרו עימנו קשר לתיאום ועד 14 ימי עסקים יוחלף הכיסא, עברו 16 ימי עבודה ומשלא יצרו קשר, נאלצנו אנו להתקשר , לבקש מועד להחלפת הכיסא ,הנציגה ניסתה לסובב את הסיפור כאילו עוד לא עברו בכלל 14 ימי עסקים ומשפתחה לוח שנה ראתה כי חלפו 16 ימי עסקים כפי שטענו בתחילת השיחה ומייד תיאמה לנו החלפה לעוד 5 ימים קדימה בן השעות 9:00 11:00 ונאמר כי הנציג יצור קשר חצי שעה לפני שמגיע. ביום ההחלפה, השליח לא הגיע ובטח גם לא התקשר ונאלצתי להיות בבית בהמתנה לחינם תוך כדי נסיונות כושלים לאתר משהו שיסביר אם יש בכלל למי לחכות, כל ניסיונותיי להשיג את השירות לקוחות עלו בתוהו- אין גישה לשלוחות!!!!!
נאלצתי להשאר בבית יום שלם בהמתנה, עוד באותו הערב כתבנו תלונה חריפה באתר החברה והבהרה כי בכוונונתו להגיש תביע, מייד למחר יצרו איתנו קשר ולא ידעו להסביר מדוע השליח לא הגיע, ובקושי טרחו להתנצל!!! תיאמו מועד והגיעו, אך אנו דרשנו פיצויי על עוגמת הנפש הטרטור,החוצפה והפסד עבודה פעמיים!! הבטיחו תלושים של 400 ש"ח לקנייה ברשת , על אף שאין לי מה לקנות אצלם, לא היה לי כוח להתווכח ולהלחם, חשבתי שאולי אמצא איבזור מתאים....למרות שלפי החוק שליח שלא מגיע כלל, צריך הלקוח לקבל פיצוי מיידי של 600 ש"ח ולא בתווי קנייה , ועוד לרכישה ברשת בלבד.... כבר חודש אני מחכה לתווים, את השירות שוב, לא ניתן להשיג וכאשר השגתי טענו שהם כבר יצאו בדואר. מחו"ל היה מגיע מהר יותר.
אני מאוכזבת כל כך, שירות כל כך מבזה, משפיל, לא אמין ועיקבי כזה לא ציפיתי מחברה עם שם כל כך גדול. אני לא יודעת למי לפנות, מרגישה שרימו אותי צחקו עלי ולא פיצו כפי הנדרש.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי הולם וראוי פתרון נדרש :

שמרת הזורע שירות לקוחות

, תגובה:
אורלי מנהלת שרות לקוחות שם ותפקיד:
שלום - שוחחתי עם הלקוח אשר אישר הגעת התוים כפיצוי , איחלנו חג פסח שמח. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה