תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אינטרנט מגזר:
אזור הצפון איזור:
012 סמייל / אינטרנט זהב שם בית העסק:
האם יש עורך דין בפורום? נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
זה עתה הצטרפתי לפורום זה.
קראתי את מרבית התלונות נגד קווי זהב 012 - אינטרנט המופיעים כאן.
מדהים כמה שהדברים חוזרים על עצמם: גביה שלא כדין, שרות לקוחות מזעזע, תירוצים אידיוטיים, הצעת המשך שרות במקום החזר כספים שנגנבו מחשבוני וכד'.

אם יש עו"ד בפורום זה שמוכן לתבוע אותם תביעה ייצוגית - אשמח להשלים את כל פרטי המידע הנחוצים.

המקרה שלי בקיצור:

בשנת 2004 הייתי מחובר לאינטרנט באמצעות קווי זהב 012.
בסביבות אוקטובר 04 נותקתי על ידיהם מספר פעמים בשל מה שהם כינו "הפצת דאר זבל מהמחשב שלי".
עשיתי מספר נסיונות, יחד עם ילדי "לנקות את הפורץ" שמשתמש במחשב שלי כפלטפורמה למשלוח דאר זבל. ללא הועיל. (כמובן שלא קיבלתי שום סיוע טכני מחברת האינטרנט שלי קווי זהב!)
לבסוף נותקתי לחלוטין מ-012 על ידיהם.
מיד התחברתי לנטוויז'ן שמאז משרת אותנו באופן נפלא.
בדפי החיוב של כרטיס האשראי הופיע מדי חודש חיוב עבור "קווי זהב - תקשורת". הנחתי כי זה עבור שימוש בשיחות לחו"ל....
בחודש יוני 06, כשבררתי במקרה חיוב בזמן שכלל לא בוצעו שיחות לחו"ל , התברר כי אני משלם עבור אינטרנט (מחיר מופקע) + אנטי וירוס + עוד משהו לא ברור מאז ינואר 2005 בסביבות 90-100 ש"ח כל חודש.
בינואר 2005 אכן התקשרו אלי הביתה מקווי זהב והציעו לי להתחבר מחדש לשרות האינטרנט. דחיתי את הצעתם ברמיזה שיש לי ספק אחר. תודה.
כנראה שבאותו ערב או בערב אחר שוב התקשרו והפעם ענתה הבת שלי שנענתה כנראה להצעתם, מאז אני משלם לקווי זהב - תקשורת עבור חיבור לאינטרנט + תוספות למרות שלא עשיתי שימוש אף בדקה אחת בכל 18 החודשים האחרונים שכן אני מחובר, כזכור לנטוויז'ן.
ולא רק זאת אלא שבכל התקופה בה קווי זהב חייבו את כרטיס האשראי שלי (שפרטיו מצויים אצלם בשל שרות שיחות חו"ל, או ששמרו אותם מהתקופה הקודמת, לפני שנותקתי) ולא טרחו לשלוח לי דפי חשבון או פרוטי חיוב כפי שעושה כל נותן שירות המחייב את כרטיס האשראי שלי בהוראת קבע .
אגב, באופן "מפתיע" מאז שאני גולש באמצעות נטוויז'ן איש לא משתלט על המחשב שלי ושולח ממנו "דאר זבל". מעניין, לא?

כמובן שכמו כל קודמי כאן פניתי אליהם טלפונית בשבוע שעבר בערך 10 פעמים וכל פעם נדחיתי ב-"יתקשרו אליך". משהו מכם קיבל טלפון מהם? - אני לא!

אגב, האם זה חוקי שענף (אינטרנט) של נותן השירות (קווי זהב), לא מופיע בברור בדפי פרוט של כרטיס האשראי?
עוגמת נפש + כספי + בזבוז זמן + עלבון