תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור הדרום איזור:
Yes (יס) שם בית העסק:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
נציגת שימור לקוחות ב-yes נתקה לי את הטלפון בפנים נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
נציגה שלכם ניתקה לי את הטלפון בפנים.
הכל התחיל שנציגה בקשרי לקוחות מסרה לנו בחודש פברואר מידע שגוי. לפני שבוע ביקשתי ניתוק, ולאחר מכן עברתי לטיפולה של מנהלת צוות בקשרי לקוחות בשם אסנת.
בזמן שאסנת בדקה את הדברים, התקשרה אליי נציגה בשם נוי מצוות יעל (שימור לקוחות יוצא), אשר שאלה מדוע ביקשנו להתנתק. מסרתי לנוי שאני בטיפולה של אסנת, מנהלת צוות בקשרי לקוחות.. אך נוי לא הבינה על מה אני מדבר. שהתחלתי להסביר לנוי על מה מדובר, וביקשתי ממנה שתבדוק לגבי הטיפול של אסנת, נוי החליטה שהיא מנתקת לי בפנים את הטלפון, בצורה הכי בוטה שיש.

נציגה כזו בקשרי לקוחות שמנתקת ללקוח בצורה כזו בוטה את השיחה, זה פשוט גועל נפש, ובטוח שהיא מתנהגת ככה גם ללקוחות אחרים.
מדובר בנציגה בשם נוי מצוות יעל (שימור לקוחות יוצא), היא התקשרה אליי בתאריך 2.4.14 בשעה 12:10

לתשומת לבכם.

בנוסף אבקש שתעבירו פידבק חיובי לאסנת ומנהלת המוקד שלה. אסנת טיפלה בי בצורה הכי טובה שיש, בצורה מקצועית, נעימה, והשאירה אותנו לקוחות מרוצים אחרי 10 שנים ביס.

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב, אני מודה לך על פנייתך לyes בעניינה של גב' שרה ספקטור. בהמשך לפנייתה של גב' ספקטור אביע צערי על הרושם שיצרנו אצלה בנושא השרות ללקוח. תוכן פנייתה הועבר לידיעת העוסקים במלאכה כחלק מאותן פניות המועברות אליהם מידי יום לעיון ובדיקת התחומים בהם יש מקום להפיק את הלקחים הנדרשים ולשפר את השרות להמשך הדרך. חשוב לי להבהיר כי הנושאים המועלים בפנייתה של גב' ספקטור נבדקו על ידינו באופן מעמיק ואוכל רק להבטיח לה כי במקרים בהם yes רואה כי נעשה דבר שאינו ראוי על ידי אחד מעובדיה, היא נוקטת בכל הצעדים הדרושים כדי שאלו לא ישנו עוד. בהמשך לפנייתה של גב' ספקטור אציין כי תענוג גדול של כולנו להתכבד במכתבים כדוגמת זה שלה, המעריך את פועלם של נציגתנו. ברשותה של גב' ספקטור, מכתבה יועבר כלשונו לנציגה אסנת ולמנהליה. אני מאחל לגב' ספקטור ולבני ביתה צפייה מהנה בשידורינו. נשמח לעמוד לרשותך בכל עת. בברכה, חברת yes דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] [email protected], ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה