תלונות שמרת הזורע

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור תל אביב איזור:
שמרת הזורע שם בית העסק:
שולחן צד יוקרתי פגום נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
אנא רכשנו שולחן צד מזכוכית ועץ משמרת הזורע,
כבר לאחר שהרכיבו אותו, השולחן התנדנד, החלק העליון הינו זכוכית וכל הזכוכית מתנדנדת, פניו לחברה, בטלפון לא נענינו מס' רב של פעמים, גם בסניף ר"ג בו רכשנו לא עזרו בנושא.
השארנו הודעה באתר, חזרו אלינו וכשהגיע טכנאי שם דבק??????
ראינו כי השולחן ממשיך להתנדנד, כבר בייאושנו חשבנו כי כך צריך להיות השולחן, אך כמובן לא היינו מרוצים, והרגשנו שהשירות שניתן לנו אינו מספק לחברה מכובדת.
לא מזמן הגיע אינו טכנאי רהיטים מקצועי, שהראינו לו את השולחן אמר כי כל המנגנון פגום ולא ניתן לתקנו ויש להחזירו לחברה. כמובן הרגשנו שרימו אותנו, איך מגיע טכנאי ושם דבק, כשהוא מבין בעצמו שקיבלנו שולחן פגום!!! הוא מנסה לחסוך לחברה החזרת מוצר פגום??? זה השירות הניתן????
מדוע אנו צריכים לקנות מוצר, להתאכזב, ולפנות בנושא שוב ושוב??
יצרנו שוב קשר דרך האתר ב- 16.3.14 , חזרה נציגה בשם טלי, שלא נתנה מענה מקובל. ביקשתי כי מנהל מעליה יחזור אלינו, וטענה כי תוך 48 שעות יחזור אלינו מנהל. עד כה לא חזרו אלינו!!
איזו התייחסות?????
כך שמרת הזורע מתייחסת ללקוחותיה????
אנו מצפים כי יצרו עימנו קשר ויחליפו השולחן מיידית!!!!
הדבר נמשך זמן רב, ולא מספק!!!!

שמרת הזורע שירות לקוחות

, תגובה:
אורלי מנהלת שרות לקוחות שם ותפקיד:
מעמד הזכוכית עליו מלינה הלקוחה סופק בתאריך111211 , ללקוחה יש שנת אחריות אחת ולא מעבר . הלקוחה פנתה למח' שירות לקוחות בגין תקלה ב9414 , הוסבר כשנתיים לאחר תום שנת האחריות וכי השירות יחול בתשלום .הלקוחה לא קיבלה ההסבר . תגובה:
ע"פ הסכם המכר עליו חתומה הלקוחה , מתן השירות יחול בתשלום אוכל ללכת לקראתה לפנים משורת הדין מבחינת עלות הסידור סך של 200 ש"ח . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה