|
|
|
|
|
|
|
|
תחבורה ותעופה |
מגזר: |
אזור הדרום |
איזור: |
מטרופולין |
שם בית העסק: |
נהג מדליק רדיו בערבית |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
נהג בקו 388 ביום א 13.4 בשעה 6:30 מערד לב"ש הדליק הרדיו בערבית. למרות שהתבקש לכבות או להחליף התחנה טען כי זה האוטובוס שלו והוא קובע.
יש לציין כי התנהלות כזו קיימת גם טצל נהגים אחרים
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
מטרופולין שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מעיין ביטון, רכזת פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
על פי תקנות התעבורה- תקנה 422 א שמה דגש אך ורק לעוצמת הקול ולא לתוכן.
הרדיו הוא לשימוש הנהג ואנו דואגים להנחות את הנהגים להתחשב בבקשות הנוסעים, בכל הנוגע לעוצמת הרדיו.
מנהלת פניות הציבור ניסתה ליצור קשר טלפוני עם הלקוחה, אך מאחר ולא היה מענה הושארה הודעה במשיבון.
|
תגובה: |
יצירת קשר עם הלקוחה ולצורך עדכון הטיפול בפנייה. |
פתרון: |
|
|
|