תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור תל אביב איזור:
Orange (אורנג') שם בית העסק:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
התנהלות חברת יו עקב רכישת פלאפון שהתגלה כלא תקין מהיום הראשון נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏08 ‏אפריל ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי טלפון אנדרואיד חדש בסניף חברת יו במגה חולון ומייד התברר שאינו תקין פניתי לנקודת המכירה ושם אמרו לי שלוקחים את הטלפון לתקון!! חדש לתיקון??המתנתי כולי בלחץ במקום ארבע שעות שבסופן נאמר לי שעלי להמתין עד אחרי הפסח ונתנו לי טלפון חלופי עתיק רק שיש בעיה נוספת שכאשר בן זוגי איתו אני בקשר מספר פימים ביום מתקשר אלי הטלפון אינו משמיע צלצול ורק כאשר בן זוגי מתקשר אלי יש מיסוך דברי ההודעה ומאחר ולדברי מחלקת השרות אינם יכולים לפתור הבעחנ נראה שזו פארסה גם לבן זוגי הטלפון הוא עם חברת יו זו הרגשה של חוסר אונים מה עושים ? טלפון חדש לתקון טלפון חדש מקולקל? תחליפו לקבל שיחות מבן זוגי כל הפסח לא ניתן ? מה זה? נשמח לקבל עזרתכם
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת הכסף עם שירות כזה אני רוצה להתנתק מחברת יו פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
איציק יוספן - נציג פניות הציבור. שם ותפקיד:
שלום רב, הפניה אינה קשורה לחברת פרטנר. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה