|
|
|
|
|
|
|
|
מוצרי חשמל וצילום |
מגזר: |
אזור הדרום |
איזור: |
ליאור |
שם בית העסק: |
מקרר שארפ צבע לקוי |
נושא התלונה: |
שמעוני דוד |
שם/כינוי: |
יום שני 16 ספטמבר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 16/9/2013 רכשה אחותי גב' פלורנס סרגה מקרר מסוג שארפ premium sj3265 ,בהמלצת המוכר מר גדעון כחלון מחנות א.ע אלון חשמל ברחוב הגבורה אשקלון, כעבור כחודשיים הבחינה אחותי בסימנים ובכתמים שחורים בדופן השמאלית של דלת המקרר הבולטים לעיני כל על הרקע הכסוף של המקרר. כאשר פנתה אחותי לחנות נסערת על הפגמים שהתגלו ,הפנה אותה המוכר לחברת ראלקו מוצרי צריכה בע"מ שהפנו אותה לחברת נותני השרות "רטפון" אשר שלחו טכנאי מטעמם. הטכנאי טען שנגרם נזק לצבע המקרר והדלת לא כלולה בביטוח..אחותי שבה ופנתה מספר פעמים למנהל משרות הלקוחות 08-9777272 אשר ניסה להתנער מאחריות חברתו לפגם החמור בצבע דלת המקרר והטיח באחותי שהיא עשתה שימוש לא תקין בחומרי ניקוי דבר המוכחש מכל וכל על ידה. אחותי שהיא כבדת ראייה ומחזיקה תעודת עוור אספה שקל לשקל כדי לרכוש מקרר זה והתנהגותה הבוטה וחסרת ההתחשבות של חברה גורמת לה סבל ועוגמת נפש רבה. מקווה לפתרון צודק ואמיתי לבעיה כאובה זו.
|
|
|
|
|
|
|
ליאור שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
ערן שיראזי - מנכ"ל ליאור מוצרי חשמל |
שם ותפקיד: |
התלונה היא כלפי חברה אחרת "א.א. אלון החשמל"
אנא שימו לב כשאתם מפנים תלונה לנמען הלא נכון |
תגובה: |
בדקו את עצמכם...
בהצלחה |
פתרון: |
|
|
|