תלונות נעלי קליגולה

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור הצפון איזור:
נעלי קליגולה שם בית העסק:
קיבוץ גלויות 32 ת"א מיקוד 66550 כתובת:
רמת ישי סניף בית העסק:
מוצר פגום שלא הוחלף נושא התלונה:
‏יום שישי ‏11 ‏אפריל ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי נעל ברשת קליגולה
לאחר כשבוע, כשהנעל ננעלה בדיוק פעמיים היא נקרעה בצד ימין, הגעתי לחנות בציפייה ברורה שהמוצר יוחלף, אחרי הכל זו רשת שמכבדת את עצמה, נאמר לי שהנעל תישלח לבדיקה לשבועיים לפחות, לא ניתן לי טופס או פתק שמסרתי את הנעליים לתיקון והיחס מבעל החנות היה מחפיר. נכון לעכשיו אין לי כלום ביד לא נעליים ולא הוכחה על נייר ששלחתי נעליים לתיקון, בשירות לקוחות היחס היה מחפיר אף יותר מהיחס שקיבלתי בחנות. אין מדובר בנעל שננעלה מספר חודשים ונפגמה אלא בנעל חדשה שננעלה פעמיים וכבר נשלחת לתיקון ללא שום ערבון שאקבל אותה חזרה. נא עזרתכם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת הנעליים והתנצלות פתרון נדרש :

נעלי קליגולה שירות לקוחות

, תגובה:
ריקי מנהלת שירות לקוחות שם ותפקיד:
חברת קליגולה מתחייבת לספק שירות של תיקונים ובמידה ולא ניתן לתקן אנו מחליפים את הנעל. כמו כן בהתאם לאחריות יש לשלוח את הנעל למעבדת התיקונים זמן הטיפול הוא עד 14 יום. עובדת החנות לא מסרה לה טופס מכיוון שהיא עובדת חדשה ולא זכרה כי עליה להוציא טופס ללקוחה. מנהל הסניף טיפל בלקוחה באופן אישי. אני ליוויתי את הלקוחה עד שהתקבלה תשובה מבקרת איכות . תלונתה הועברה למנהל האזור על מנת לזרז את הטיפול בלקוחה. בסופו של דבר הלקוחה יצאה שבעת רצון תגובה:
לקוחה קיבלה שירות אדיב גם ממנהל הסניף וגם ממני מנהלת שירות הלקוחות. בסופו של דבר לאחרמס ימים קיבלה תשובה שיכולה לגשת לסניף ולקבל נעל חדשה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה