|
|
|
|
|
|
|
|
תחבורה ותעופה |
מגזר: |
אזור הדרום |
איזור: |
אגד (Egged) |
שם בית העסק: |
אוטובוס לא תקין< |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתארי ך 24.4 בשעה 1500 עליתי לקו 300 הנוסע מאשקלון ל
לתל אביב ביום זה שרר שרב. האוטובוס מסתבר היה ללא מזגן תקין והןפעל רק איורור. בנוסף האוטובוס נסע באיטיות בלתי מתקבלת על הדעת , כנראה בשל כך שהיה מאוד ישן. האוטובוס התמלא בחיילים והנסיעה הפכה לסיוט!!!
זו בושה לחברת אגד שעל נסיעה כזו מעיזה להוציא אוטובוס כזה לנסיעה ובנוסף לגבות כסף מהנוסעים.
חברה שמכבדת את עצמה בודקת את האוטובוסים ולא מזלזלת בנוסעיה.
בושה!!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
אגד (Egged) שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מיכאל אוחנה נציב פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
רויטל שלום, אנו ב"אגד" עושים כל מאמץ לשמור על תקינות הרכבים בכלל והמזגנים בפרט וכל הרכבים שלנו עוברים בדיקות תקינות שוטפות במוסכים שלנו. עם זאת, תקלות יכולות לעתים להתרחש אף כי יש לציין כי בימים חמים קשה לעתים לחוש במזגן עקב החום מבחוץ. |
תגובה: |
את נושא תלונתך הנני מעביר לבדיקת האחראי על תקינות הרכבים. |
פתרון: |
|
|
|