תחבורה ותעופה |
מגזר: |
אזור השפלה |
איזור: |
אגד (Egged) |
שם בית העסק: |
רחובות |
סניף בית העסק: |
אוטובוס שלא עצר וגרם לאחור שרשרת |
נושא התלונה: |
יום שלישי 29 אפריל 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
חשוב היה לי לתכנן את הנסיעה, כדי להגיע בזמן ליעדי, ולכן בררתי באינטרנט את שעות הנסיעה. עמדתי ברחוב אברך חנה, במקום התחנה של קו 15 מכיוון קריית משה לכיוון התחנה המרכזית, מן השעה 19:10 ועד השעה 19:30 שבה אמור היה האוטובוס להגיע. (זאת לפרט: שלאחר מכן הייתי אמורה להספיק לרכבת של השעה 20:15 לחדרה. ומשם לקחת אוטובוס נוסף).
האוטובוס אומנם הגיע בשעה הייעודה, אך חלף על פנינו (אישה נוספת עמדה עימי בתחנה) ולמרות שצעקנו וסימנו לנהג, (שהאיט מעט את הנסיעה! ואני יודעת שהוא ראה אותנו! וגם אנשים באוטובוס ראו אותנו!) הוא חלף והמשיך ולא עצר לאסוף אותנו! לאחר מספר דקות, כשחלף האוטובוס הבא באותו רחוב לכיוון ההפוך, כלומר לקריית משה, סימנו לו לעצור, ושאלנו אותו אם הוא מתכוון לעצור בדרכו חזרה (כפי שצריך) במקום התחנה, והוא ענה שוודאי! שאלנו למה לא עצר לנו הנהג הקודם, והוא ענה שאינו יודע.
בעקבות כך אחרתי לרכבת לחדרה, ואחר כך גם נאלצתי לכתת רגליים לתחנה רחוקה יותר בחדרה, כי גם שם הפסדתי את האוטובוס שאליו תכננתי להגיע...
אינני אישה צעירה (59) והיה לי קשה ל"תקן" ולהסתדר בהמשך הנסיעה!בגלל עוגמת הנפש, האחורים שנגרמו לי, העייפות, והזמן הארוך שנאלצתי להישאר בדרכים, אני מבקשת קודם כל לדאוג שדברים כאלה לא יחזרו!
בנוסף אני מבקשת פיצוי הולם מחברת אגד!!
בכבוד ובברכה
חגית שמעיה
|
גם כספי, גם אחור, וגם עלבון |
סוג הנזק : |
נזיפה רצינית בנהג+תיקון התופעה של אי עצירה+פיצוי הולם לנפגעת |
פתרון נדרש : |
|
|