תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בתי מלון וצימרים מגזר:
אזור אילת איזור:
מלונות פתאל שם בית העסק:
אירוח גרוע במלון לאונרדו קלאב אילת נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏30 ‏אפריל ‏2014 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
שלום בתאריך 30/04 הגענו למלון לאונרדו קלאב אילת . יש לצייין ששילמנו סכום גבוה ללא פיצוי הולם להלן התלונות :
1. קיבלנו חדר מלוכלך מאוד , לא היה ניתן לעמוד על הריצפה ללא נעלים . ריח מסריח.
2. קיבלנו מיטת תינוק מלוכלכת מאוד.לילדה בת 3 חודשים .
3. החדר היהע מלא זבובים גוקים , ויתושים .
4. המזגנים במלון התקלקלו נאלצו להיות שבת שלמה ללא מזגן בחום של אילת . יצאנו במוצאי שבת ללא מנוחה , מכיוון שישבנו בלובי עם שלושה ילדים קטנים .
5. כתוצאה מהחום התינוקת שלי קיבלה פריחה בגוף
6. פניתי לקבלה. הם דיברו בזילזול , אמרו לי אנחנו נשלם לך מונית ספיישל לבית חולים .
מפאת עוגמת הנפש אני מבקש החזר כספי
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת פניות אורחים רשת מלונות פתאל שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך בנושא האירוח במלון לאונרדו קלאב אילת. תגובה:
תשובה נשלחה לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה