|
|
|
|
|
|
|
|
בתי מלון וצימרים |
מגזר: |
אזור אילת |
איזור: |
מלונות פתאל |
שם בית העסק: |
אירוח גרוע במלון לאונרדו קלאב אילת |
נושא התלונה: |
יום רביעי 30 אפריל 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור אילת |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום בתאריך 30/04 הגענו למלון לאונרדו קלאב אילת . יש לצייין ששילמנו סכום גבוה ללא פיצוי הולם להלן התלונות :
1. קיבלנו חדר מלוכלך מאוד , לא היה ניתן לעמוד על הריצפה ללא נעלים . ריח מסריח.
2. קיבלנו מיטת תינוק מלוכלכת מאוד.לילדה בת 3 חודשים .
3. החדר היהע מלא זבובים גוקים , ויתושים .
4. המזגנים במלון התקלקלו נאלצו להיות שבת שלמה ללא מזגן בחום של אילת . יצאנו במוצאי שבת ללא מנוחה , מכיוון שישבנו בלובי עם שלושה ילדים קטנים .
5. כתוצאה מהחום התינוקת שלי קיבלה פריחה בגוף
6. פניתי לקבלה. הם דיברו בזילזול , אמרו לי אנחנו נשלם לך מונית ספיישל לבית חולים .
מפאת עוגמת הנפש אני מבקש החזר כספי
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
מלונות פתאל שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
אתי בן נפתלי, מנהלת פניות אורחים רשת מלונות פתאל |
שם ותפקיד: |
אני מודה לך על פנייתך בנושא האירוח במלון לאונרדו קלאב אילת. |
תגובה: |
תשובה נשלחה לכתובת ביתך. |
פתרון: |
|
|
|