תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור תל אביב איזור:
Orange (אורנג') שם בית העסק:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
חיוב למרות שסים לא עבר אקטיבציה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה שבועות הזמנתי סים של אורנג',אך החלטתי בסוף לא להתחבר והסים לא עבר אקטיבציה ושכב במגירה,להפתעתי קיבלתי אתמול חשבונית מאורנג' על החיוב היחסי של שלוש השבועות האלו.

למה לחייב לקוח אם הוא לא ביצע אקטיביציה/נדידה של המספר שלו והפעיל אותו? האם זה מותר לפי חוקי משרד התקשורת? אשמח לשמוע התייחסות.

יש לי את החשבונית על סך של 50.60 ש"ח.
כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
יובל פריאל - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב, ביום 08052014 מנהל מפניות הציבור שוחח עם מר תדמור והוסברו פני הדברים. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה