|
|
|
|
|
|
|
|
בתי מלון וצימרים |
מגזר: |
אזור אילת |
איזור: |
מלונות פתאל |
שם בית העסק: |
חופשה מאכזבת |
נושא התלונה: |
יום שני 05 מאי 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור אילת |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני חבר ותיק במועדון שמיים של רשת פתאל. לפחות פעמיים בשנה אנחנו באילת-בדרך כלל במג'ק פלאס. רצינו הפעם לשנות ו"לעלות" הרמה . הזמנו במלון "הרודס ". היינו מאוכזבים מהיום הראשון שהגענו עד היום עזיבה במשך 5 ימים.
קודם כל החדר (אנחנו משפחה עם 2 ילדים בגילים 7/10) היה מאוד קטן, צפוף, הילדים היו אמורים לישון בספה שנפתחת ובקוש י בן אדם אחד יכול לשכב. המיטה הייתה במעין כוך בלי אוויר . זה לא מה שאמרו לנו כשהזמנו הנופש. כשהתלוננו הוסיפו לנו עוד מיטה בחדר אז היה כמעט בלתי אפשרי לזוז או להגיע למרפסת.
כל פעם היו חסרים מגבות בחדר (ידוע שאנחנו 4 אנשים- תמיד היו צריכים להזמין מחדש ותמיד היה לוקח לפחות חצי שעה .
השיא היה ביום עזיבה שהזמנו בשעה 9 בבוקר מגבות לפני שירדנו לבריכה כדי שאחר כך נוכל להתקלח ולעזוב בזמן החדר. חזרנו מהבריכה ב11 המגבות לא היו בחדר, התקשרנו שוב לקבל להזמין מגבות. חיכינו למגבות , בינתיים כבר היה מאוחר. הבחורה מהביטחון עלתה לחדר והתחילה בצורה לא מנומסת להאשים אותנו שלא עזבנו עדיין החדר.
בנוסף בחדר אוכל לא משנה בוקר /ערב היה אי אפשר לשבת ולאכול -מלא זבובים מכל הכיוונים. ביום שלישי בערב האוכל היה על הפנים-כל האוכל משלשום מוגש שוב מחומם השניצלונים של הילדים היו מאוד
קשים- אבן -היה אי אפשר לאכול אותם.
כגודל הציפיות גודל אכזבה. ציפינו לחופשה נעימה , בלי "תקלות" כמו שפתאל מבטיח אך התאכזבנו קשות!!!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
מלונות פתאל שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
אתי בן נפתלי, מנהלת קשרי אורחים של הנהלת הרשת |
שם ותפקיד: |
אני מודה לך על פנייתך לרשת מלונות פתאל |
תגובה: |
מכתב תגובה נשלח מהנהלת המלון לכתובת המגורים |
פתרון: |
|
|
|