אורי גל, מנהל שימור לקוחות |
שם ותפקיד: |
אכן מר חזאי פנה אלינו במכתב בחודש פברואר 2014, וכנהוג וכמקובל, פנייתו הועברה לחברת התעופה US AIRWAYS, אשר היא האחראית על פי כל דין לבדיקת טענותיו של הלקוח בדבר המאורע שקרה כולו בחו"ל, ללא כל מעורבות או ידיעה של אופיר טורס. כמו כן, פניתי באופן אישי ללקוח, גם בחודש פברואר וגם היום, 19.5.14, הן בטלפון והן במייל האלקטרוני, שכן לא ידענו עד עתה שחברת התעופה לא הגיבה לפנייתו. שוב קישרתי בין חברת התעופה לבינו בעזרת מייל אלקטרוני, ודרשתי בשמו לקבל תגובה מהירה. |
תגובה: |
מדובר בעניין שכל כולו באחריותה של חברת התעופה U.S. Airways, ועל מר חזאי להמשיך לעמוד אתה בקשר ישיר בתלונה זאת.
לאופיר טורס אין כל קשר או אחריות לתלונה, ובמקרה שלא יבוא על סיפוקו, על פי הדין הקיים, עליו להגיש תביעה אך ורק כנגד חברת התעופה, ללא עירובה של אופיר טורס כצד בתביעתו.
בכל אופן, אופיר טורס מבחינתה סייעה ככל יכולתה למר חזאי, ואין כל בסיס הגיוני לטענותיו כנגדה ולשליחת תלונה זאת כנגדה באתר "תלונה". |
פתרון: |
|
|