תלונות סופר בוס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה סופר בוסשעות פתיחה סופר בוס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור ירושלים איזור:
סופר בוס שם בית העסק:
התנהלות תוקפנית של נהג ויחס לא ראוי לשוטרת ולנוסעים נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
היום ה-27.05.2014 עליתי לאוטובוס בקו 186 שיצא ב-07:20 מירושלים לבית מאיר. פניתי לשלם לנהג 6.90 ש"ח, עלות הנסיעה. הוא סרב לקבל שטר של 100 השקלים שהעברתי לו בטענה שהוא לא מוכרח לתת עודף מסכום כזה. הצעתי 90 אגורות נוספות ש'גירדתי' איכשהו, הוא המשיך לסרב. הוא דרש ממני לבקש מהנוסעים האחרים לפרוט את השטר שבידי, וכנ"ל מנוסע נוסף שהיה באותו מצב. כשזה לא עזר הוא התעקש שנצא למכולת בבית זית כדי לפרוט כסף. עשינו זאת וגם זה לא עזר.

בשלב זה נכנסתי לאוטובוס והבהרתי לו שאין דרך לפתור את העניין. רק אז הוא הסכים פתאום לתת עודף שמסתבר שדווקא היה לו. שאלתי אותו 'זה היה כל כך קשה?' והוא ענה שזה גומר לו את רוב העודף. אמרתי לו שזה אחריותו לדאוג לעודף במידה מספקת, בתגובה הוא הודיע לי שעלי לרדת מהאוטובוס. שוטרת במדים שנכחה באוטובוס הבהירה לו שהוא לא יכול לנהוג כך בנוסע. פניתי לאחורי האוטובוס והוא המשיך להתווכח עם השוטרת, שלמעשה הגנה עלי ממנו, ולאיים עליה עוד דקות ארוכות. חשוב לציין שמדובר באוטובוס עם תדירות של פחות מפעם בשעה.

אני מוכרח לומר שזה האירוע החמור ביותר שהייתי עד לו אי פעם במסגרת שימוש בתחבורה ציבורית
עוגמת נפש סוג הנזק :
התערבות משמעתית חריפה, פיצוי ושקילת המשך העסקת נהג שזו התנהגותו פתרון נדרש :

סופר בוס שירות לקוחות

, תגובה:
חן - שירות לקוחות שם ותפקיד:
פנייתו של מר בן פורת סער התקבלה במשרדנו ונבדקה, להלן התייחסותנו ע"פ נהלי משרד התחבורה מונחים הנהגים לקבל עד פי 10 מעלות הנסיעה. במהלך נסיעות הבוקר של הנהג עלו מס' נוסעים עם שטרות גדולים ועל כן הנהג בחברתנו לא יכול היה לכבד את השטר של הנוסע על נסיעה בעלות 6.9 ש"ח. לבסוף פעל הנהג לפנים משורת הדין והעביר לנוסע עודף בפריטה קטנה. בנוגע להתנהגותו של הנהג, הנהג זומן לבירור , תודרך בנושא יחסי ציבור והתנהגות מול ציבור הנוסעים . הובהר לנהג כי אם ייתקבלו נגדו תלונות נוספות על התנהגות, יינקטו נגדו צעדים משמעתיים נוספים. תגובה:
תדרוך הנהג. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה