תלונות H&O

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה H&Oשעות פתיחה H&O גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור השרון איזור:
H&O שם בית העסק:
צומת ירקון כתובת:
חוסר התייחסות של עובדת בשם סניה. נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום רביעי 18.06 התקשרתי בשעה 16:00 ושאלתי אם יש עדיין נעליים שהיו במבצע ונתבקשתי לחזור בעוד מס' דקות. חזרתי כעבור 15 דקות , ענתה לי העובדת ובקשה שאחכה כי היא שלחה מישהי לקרוא לאחראית( היא ציינה שאין להם מערכת כריזה בסניף).המתנתי על הקו במשך 20 דקות וכאשר הגיעה סוף סוף אותה אחראית ממחלקת נעליים הייתי מאוד כעוסה ובקשתי את שמה היא ציינה בפניי שהיא נציגת מחלקת נעליים ואין לה שם כאשר התעקשתי לקבל את שמה היא נתקה לי את השיחה.
אני רואה בזה השפלה ועלבון של צרכן . אני חברת מועדון ואני מאוד לא מרוצה מהיחס הזה . אינני יודעת אם הטענה שלי תיבדק אך אני מציינת זאת ומקווה לקבל תשובה. הזמן שבזבזתי והיחס הלא מקובל שקבלתי מלבד העלבון וההשפלה גורמים לי לחשוב אם להישאר חברת מועדון . מקווה לתשובה...
עוגמת נפש סוג הנזק :

H&O שירות לקוחות

, תגובה:
שרונה- שרות לקוחות שם ותפקיד:
טופל לשביעות רצונה של הלקוחה. תגובה:
מנהלת החנות יצרה קשר עם הלקוחה ומטפלת בה באופן אישי. מנהלת החנות תעשה את כל המאמצים להשיג ללקוחה את הנעליים שהיא מעוניינת בהם. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה