תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור השפלה איזור:
מטרופולין שם בית העסק:
אי עצירה בתחנה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 19/6/14 בשעה 15:45 בתחנה צומת אושיות רחובות, אוטובוס של מטרופולין 371 לכיוון באר שבע, שהיה צריך לעצור באותה התחנה לא עצר ופשוט חלף על פנייה של אנשים שקיימים בתחנה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
מעיין ביטון, רכזת פניות הציבור שם ותפקיד:
עם קבלת הפניה, אותר הנהג שביצע את הנסיעה. פרטי הנהג ופרטי הפניה הועברו לבדיקתם ולטיפולם של נציגי מחלקת התפעול. בהתאם לממצאי הבדיקה יטופל הנושא. רכזת פניות הציבור יצרה קשר עם הלקוח בכדי לוודא את פרטי האירוע ועדכנה אותו אודות אופן הטיפול בפניה. תגובה:
יצירת קשר טלפוני עם הלקוח וטיפול בפניה על ידי מחלקת התפעול. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה